Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenNee, maar ik bedoelde gewoon dat het fijn moet zijn om Nieuwjaar te vieren met een GT3. Ik kroop gewoon even in het vel de eigenaar
Hij heeft nog een 993 Turbo ook (of een RS, ik vergeet het altijd ). Leuke afwisseling!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk BerichtenIk zou elke dag vieren met een GT3 .
Hij heeft nog een 993 Turbo ook (of een RS, ik vergeet het altijd ). Leuke afwisseling!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenKan het zijn dat hij vroeger een 996 4S had?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenKan het zijn dat hij vroeger een 996 4S had?
Comment
-
verkrachting, een corvette V8 in een 911, en dan spreek ik nog niet van de andere mods: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Porsc...ht_2271wt_1142
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichtenheeft er iemand soms video's van bvb een porsche turbo tov een zware moto? want een collega van mij is er heilig van overtuigd dat hij met zijn moto (een touring) een porsche turbo enzo op zen doos geeft. en ik zou graag het tegendeel bewijzen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichtenheeft er iemand soms video's van bvb een porsche turbo tov een zware moto? want een collega van mij is er heilig van overtuigd dat hij met zijn moto (een touring) een porsche turbo enzo op zen doos geeft. en ik zou graag het tegendeel bewijzen
Op een circuit, van 0 naar 100, een herneming of?
Daar hangt volgens mij veel van af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
Spoiler is ook mooier.
Comment
Comment