Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #81
    Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten
    Groene fuchs zijn not done

    Mjah, 'k zou niet meteen helemaal neen zeggen ... en 't geeft alvast te kennen dat color coded Fuchs écht vet zijn, net zoals toen.

    Een fountain blue metallic 997/2 targa 4(S) met color coded Fuchs'kes wil ik zien!

    Comment


    • #82
      Ik mis bij die non-GTS' echt die lip vooraan, beter nog zo'n Speedster/SportClassic lipje. Wereld van verschil!

      Comment


      • #83
        Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
        Ik mis bij die non-GTS' echt die lip vooraan, beter nog zo'n Speedster/SportClassic lipje. Wereld van verschil!
        Ook een wereld van verschil op de factuur, als je de optie van de aerokit voorbumper aanvinkt.

        Maar 't is wel knap yep.

        Comment


        • #84
          The art of PCOTY: oversteering a 911 GT2 RS



          It might be very childish but I do love a gratuitous oversteer shot. They look great, are loads of fun to do and often tell you a surprising amount about how much confidence you’ve gained after a few hours in a brand new car. If you jump at the chance it’s a sure sign that you like the car in question, if your heart skips a beat just thinking about it then perhaps the chassis still holds plenty of secrets. When it’s suggested we do a sideways shot in a GT2 RS at this year’s PCOTY my heart freezes for about a minute, I feel a bit faint and I want to cry for my mummy. Not because the car isn’t brilliant (I actually loved it in just about every way), but because it’s not really a machine that you deliberately provoke.

          A combination of a rear engine and 325-section Michelin Pilot Cup+ tyres makes for a surreal amount of traction. To breach it requires some brutality. And with a huge amount of turbocharged torque to juggle you can’t rely on super-accurate throttle control as you can in, say, a GT3 RS. The photographer chooses an uphill right-hander taken in 2nd gear and hemmed-in by rocks on one side, trees and a big drop to a fiery death on the other. Great. Despite the dread it’s still a thrill to hear the magic ‘all clear’ crackle across the radio from Ben Pulman, select 1st and give it everything. Getting paid to do this in somebody else’s car is ridiculous and wonderful.

          Run 1 is a peach. I dive in on the brakes to get all the weight over the front wheels, pin the throttle, the rear wheels spin-up and the engine pops and bangs against the limiter and I ride out a frenzied fast-forward slide. It feels absolutely sensational. The single highpoint of the whole PCOTY test. The photographer, John Wycherley, wants more angle. Hmmm…. And so run 2 begins with a bit more determination and a bit more confidence. Too much speed on the way in equals messy understeer and rather than admit defeat I keep my foot in to get a good prod of slip on the exit. Big mistake. The understeer builds, the turbos really get into their stride and then instantly the RS flicks sideways and onto the lockstops and I’m pointing at that fiery death.

          What to do? I decide braking might be a good idea (with ABS cars this is always the best option) and just when I think I’m about to remodel the 911, it bites and spits me the other way. I’m still thanking the big man upstairs when I finally get it pointing straight some 100-yards later. When I turn around and drive back to John he’s laughing. He puts his finger up to signal ‘one more run’. Did the designers use the shot I’d nearly died to make? Well, what do you think…


          Comment


          • #85
            Oorspronkelijk geplaatst door Car Magazine
            You can go fast, but never, ever kid yourself that you’re in charge.
            Dat vat 't zo wat samen zeker... Wat een heerlijk ding.

            Comment


            • #86
              Tof stukje tekst

              PCOTY = (EVO?) Performance Car Of The Year?

              Comment


              • #88
                Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                Dat vat 't zo wat samen zeker... Wat een heerlijk ding.
                Ik vraag me af welke van de twee het meest 'beestachtig' is: ZR1 of GT2 RS

                Comment


                • #89
                  Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  Tof stukje tekst

                  PCOTY = (EVO?) Performance Car Of The Year?
                  Er rust geen patent op die uitdrukking hé...

                  Bovingdon werkt trouwens zowel voor CAR als voor EVO, wist ik niet...

                  Comment


                  • #90
                    Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    Ik vraag me af welke van de twee het meest 'beestachtig' is: ZR1 of GT2 RS
                    Afspraak binnen tien jaar op Spa?

                    Comment


                    • #91
                      Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                      Er rust geen patent op die uitdrukking hé...

                      Bovingdon werkt trouwens zowel voor CAR als voor EVO, wist ik niet...
                      Uiteraard, maar ik linkte het aan ECOTY van EVO mag, vandaar de verwarring.

                      Ik dacht dat Jethro alleen voor CAR werkte, maar blijkbaar ook nog steeds voor EVO. Ik denk dat die mannen ook niet te veel verdienen, maar er zijn veel voordelen verbonden aan zo'n job!

                      Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                      Afspraak binnen tien jaar op Spa?
                      Daar teken ik direct voor!

                      Comment


                      • #92
                        Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                        Ik mis bij die non-GTS' echt die lip vooraan, beter nog zo'n Speedster/SportClassic lipje. Wereld van verschil!
                        Mijn aandacht werd gegrepen door deze uitspraak. Ik ben eens gaan opzoeken:

                        Carrera:

                        Zijkanten van de bumper zijn 'langer'. Valt minder op, bij een zwarte, maar het is er zeker wel.

                        GTS:

                        Meer uitgesproken vorm rond de mistlichten, extra latje in het midden en een zwarte lat onderaan. Oogt zeker sportiever.

                        Sportclassic:

                        Voorbumper, zoals bij de GTS, maar met een 'zware' lip ipv. de eerder subtiele lip van de GTS. Lip is ook steeds in koetswerkkleur.

                        Speedster

                        Voorbumper identiek aan de Sportclassic. Ziet er beter in dit kleur imho.

                        Die zijschorten van de GTS/Sportclassic/Speedster vallen ook op. Persoonlijk vind ik de zijlijsten en spoilerlip mooier als ze niet meegespoten. Zal ongetwijfeld ook afhangen van de kleur van de wagen.
                        Last edited by ; 04/01/2011, 21:50.

                        Comment


                        • #93
                          De SportClassic / aerokit voorbumper is ook minimaal dieper, de luchtgaten iets groter. Maar de verschillen zijn erg klein.

                          'k Vind 't ook knapper maar mocht 't niet standaard zitten op de kar die 'k voor ogen zou hebben, 'k zou er nooit geld aan kunnen geven.

                          En zoals je zegt: op een GTS vind ik de matzwarte afwerking onderaan net zo leuk. Doet een beetje denken aan de matzwart-mode in de jaren '80, toen was dat ook sportief.

                          Comment


                          • #94
                            De "Aerokit Cup" voorbumper is nog anders:



                            Minder uitgesproken aan de mistlichten en de gaten in de spoilerlip zijn 'rechter' dan bij de Sportclassic/Speedster.

                            Veel keuze

                            Comment


                            • #95
                              Awel ja, 't is die waar ik op doelde, da's toch die bumper die de GTS standaard heeft, ni? (maar dan met zwart lipke)

                              Edit: on second thought, is dat niet hetzelfde? (meende dat zo geweten te hebben, en zo op foto zie ik toch ook geen verschil, lip wel uiteraard)

                              Comment


                              • #96
                                Fak, da moet vet klinken als hij vertrekt, originele PSE is al zo luid op een 996
                                Originele PSE + fabspeed X-pipe:
                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

                                Comment


                                • #97
                                  Ik denk dat je gelijk hebt. De 'bumper' is dezelfde, de lip eronder is anders.

                                  Comment


                                  • #98
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                                    Ik denk dat je gelijk hebt. De 'bumper' is dezelfde, de lip eronder is anders.
                                    Gekleurde lippen zijn voor wijven!

                                    Edit: crap, sebiet de Jokke op mijn dak denk ik.

                                    Comment


                                    • #99
                                      Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Gekleurde lippen zijn voor wijven!

                                      Edit: crap, sebiet de Jokke op mijn dak denk ik.
                                      Ik ben het VOLLEDIG met je eens. Heb die gekleurde lip laten verwijderen
                                      Heb trouwens MKI naast MKII gezien irl. Als ik mag kiezen rijd ik met de MKII maar ....... de MKI ziet er gewoon knapper uit. IMO of course. Enfin tis ook de reden waarom ik specifiek voor dit model ging.
                                      Last edited by Jokke_vlo; 06/01/2011, 09:42.

                                      Comment


                                      • Bevestigong!

                                        Stel dat spel eens voor?!

                                        Congrats trouwens, en believe me: uw dik jaar Exige zal VET renderen. Daar hebt ge lessen geleerd die ge - denk ik - niet met een andere auto zou hebben geleerd. Moet de moeite worden, sebiet, met de spermbug on track.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X