Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten
    Te groot!

Ik snap trouwens niet waarom je een MKII livery zou willen op een MKI.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
      Echt iets voor u !!!
      Ik moet nog eens met mijn bankrekening babbelen ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
        Ik moet nog eens met mijn bankrekening babbelen ...
        Mine said no and gave me a Renault

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Mine said no and gave me a Renault
          R26R? Ergens een review-ke van gemaakt?

Ik heb gisteren wat rond gekeken naar een GT3RS en had eentje gevonden (naar mijn goesting) bij een P-dealer in Duitsland en die stond 89K (http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...er=1&scopeId=C). Eigenlijk is dat toch echt veel geld. Ik veronderstel dat je daar een F430 voor hebt ook .. Niet dat ik een F430 wil, maar het schept een kader over de prijsklasse.

Tegelijk heb je voor 79K een GT3CS, die qua auto zo goed als hetzelfde is ... alleen ziet de RS er flink ruiger uit. Toch een verschil van 10K.

Comment

• Iemand van hier ervaring met de porsche driving school in Leipzig? En dan meer bepaald de "precision" opleiding. De moeite voor een beginnend 911-er?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
              R26R? Ergens een review-ke van gemaakt?

Ik heb gisteren wat rond gekeken naar een GT3RS en had eentje gevonden (naar mijn goesting) bij een P-dealer in Duitsland en die stond 89K (http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...er=1&scopeId=C). Eigenlijk is dat toch echt veel geld. Ik veronderstel dat je daar een F430 voor hebt ook .. Niet dat ik een F430 wil, maar het schept een kader over de prijsklasse.

Tegelijk heb je voor 79K een GT3CS, die qua auto zo goed als hetzelfde is ... alleen ziet de RS er flink ruiger uit. Toch een verschil van 10K.

Nee moet 'm nog gaan halen

Wat betreft die 10K verschil tussen GT3CS en GT3RS, it's a lot...maar voor mij zou dat het waard zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                Wat betreft die 10K verschil tussen GT3CS en GT3RS, it's a lot...maar voor mij zou dat het waard zijn
                Duidelijk teveel in de buurt van Porker gehangen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                  Duidelijk teveel in de buurt van Porker gehangen!

Ik heb dat met alles...een 3.0 tdi is meer dan genoeg maar er bestaat een 4.2 tdi, dus dan wil ik sowieso die.
                  Als er een 540d bestond reed ik ook niet met een 535d, etc etc

Comment

• Tijd voor een W12 ipv die S8.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                      Tijd voor een W12 ipv die S8.
                      Ja want benzine kost niets!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door leftlane Bekijk Berichten
                        ja want benzine kost niets!
                        lpg :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                          lpg :p
                          Test jij een W12 op LPG, als het marcheert laat ik er ook 1 ombouwen

Comment

• *kwijl*
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                              Leuk kleurtje

Dit is idd. Racing Green.
                              Dunkelolive (Dark Olive) en Tannengrün (Forest Green) zitten vanaf MY2009 niet meer bij de standaard kleuren.
                              Bij de 987/2 en 997/2 (en ook de nieuwe Cayenne) is het dus een Exclusive kleur (€€€€€€€).

Comment

• Dit is dus Dunkelolive

Comment

• Pakt niet (goed) op foto, en soms is 'n vuile dunkelolive IRL zelfs ook moeilijk als dusdanig te herkennen. Maar proper en in volle zon, oh my. Van 'n totaal andere kleurcategorie dan PRG, dat laatste vind ik wat te koel van tint. Zou nooit m'n keuze zijn. Dunkelolive echter...

Comment

• Heel juist gTa, wordt op duistere dagen (2/3 in België...) vaak verward met donkergrijs (of zelfs zwart). Is echter veel meer classy

Comment

• van http://jalopnik.com/#!5762229/an-un+mellow-yellow-porsche

Explore this photo album by David Nickerson II on Flickr!
                                      Last edited by ; 18/02/2011, 23:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                        * Trekt zijn helm, kogelvrije vest, boksbeugels en zo aan ter voorbereiding van DE vraag *

Heeft er iemand een idee wanneer de Panamera Diesel beschikbaar komt?

En mag ik daarvan veronderstelllen dat de prijs voor die dieselversie gelijkaardig gaat zijn aan die van de V6 naft ongeveer?

* Duikt weg achter een stapel zandzakjes *

Panamera Hybrid geen optie?

Comment

• Die GT3 RS is eigenlijk wel vet zo

Comment

Working...
                                          X