Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Panamera Hybrid geen optie?
    die 3.0 uit de Hybrid, is dat de 3.0 TFSI van Audi? Of toch een eigen ontwikkeling?

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
      Jammer van die GT3RS, moest het een GT2RS geweest zijn stonden hier 2 van de heetste karren van het moment samen

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
        Jammer van die GT3RS, moest het een GT2RS geweest zijn stonden hier 2 van de heetste karren van het moment samen
        Op Xbox en PlayStation vind ik dat ook
        Last edited by Jokke_vlo; 19/02/2011, 10:49.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
          Op Xbox en PlayStation vind ik dat ook
          Ik ben een turbo-lover hee Jokke

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


          beetje oubollig, ik weet het

          Comment


          • Een nieuw turbo tijdperk komt er aan, dat staat vast..... alleen mijn ervaring is dat wagens met veel Electronica en met geblazen motoren op papier ferm machines zijn, maar spijtig genoeg sta je daar meer mee in de garage dan dat je kan rijden bij wijze van spreken. (of sta je als eigenaar oneindig te "modden")

            Praktijk<>Theorie
            Boekskes<><Praktijk
            en tegenwoordig zeg je best ook
            Testcar<>consumenten car
            Last edited by Jokke_vlo; 19/02/2011, 11:11.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
              die 3.0 uit de Hybrid, is dat de 3.0 TFSI van Audi? Of toch een eigen ontwikkeling?
              Is dezelfde motor als de Panamera S dacht ik.

              Comment


              • Panamera: atmosferische V6 ( 3.6 )
                S: atmosferische V8 ( 4.8 )
                S Hybrid: supercharged V6 ( 3.0 ), zoals in de S4

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                  Een nieuw turbo tijdperk komt er aan, dat staat vast..... alleen mijn ervaring is dat wagens met veel Electronica en met geblazen motoren op papier ferm machines zijn, maar spijtig genoeg sta je daar meer mee in de garage dan dat je kan rijden bij wijze van spreken. (of sta je als eigenaar oneindig te "modden")

                  Praktijk<>Theorie
                  Boekskes<><Praktijk
                  en tegenwoordig zeg je best ook
                  Testcar<>consumenten car
                  Verwijs je nu naar je Panamera Turbo of ook de 3.6-3.8 Turbo modellen? Blijkt dat die toch niet zoveel problemen hebben? Elektronica kan bij elk merk problemen geven, dat is gekend maar het kan ook veel voordelen hebben... Dat van dat modden, over wat heb je het dan?

                  Comment




                  • Best of both worlds, sportophanging (bvb damptronic met instelbaar hard/zacht), knapste velgen, sportinterieur niet té hardcore, turbopower makkelijk tot 530 pk en 700nm te drijven met enkel remap, zowel winter als zomer te rijden, hoog roadtripgehalte en toch ook inzetbaar on track. Redelijk foolproof en nog driftable.

                    Comment


                    • Ik zie nog iets liever de centerlocks, kleur is wel magnifiek.
                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                      1991 E30 320i

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                        Een nieuw turbo tijdperk komt er aan, dat staat vast..... alleen mijn ervaring is dat wagens met veel Electronica en met geblazen motoren op papier ferm machines zijn, maar spijtig genoeg sta je daar meer mee in de garage dan dat je kan rijden bij wijze van spreken. (of sta je als eigenaar oneindig te "modden")

                        Praktijk<>Theorie
                        Boekskes<><Praktijk
                        en tegenwoordig zeg je best ook
                        Testcar<>consumenten car
                        en je mag daar nog bijzetten :
                        142K<>242K

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten


                          Best of both worlds, sportophanging (bvb damptronic met instelbaar hard/zacht), knapste velgen, sportinterieur niet té hardcore, turbopower makkelijk tot 530 pk en 700nm te drijven met enkel remap, zowel winter als zomer te rijden, hoog roadtripgehalte en toch ook inzetbaar on track. Redelijk foolproof en nog driftable.

                          Wielen staan precies te diep in de kassen?
                          Precies iets niet juist

                          Comment


                          • Hangt die nu lager dan normaal?



                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Panamera Hybrid geen optie?

                              Panamera Hybride... gek moet je zijn als je dat koopt. Kost meer als een 4S, en je verliest 110 liter kofferruimte.

                              Panamera Diesel gaat ideaal zijn.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                                die 3.0 uit de Hybrid, is dat de 3.0 TFSI van Audi? Of toch een eigen ontwikkeling?
                                Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Is dezelfde motor als de Panamera S dacht ik.


                                Nee, is dezelfde aandrijflijn als in de Cayenne Hybrid. Dus 3.0TFSI van Audi met elektromotor en 8 traps tiptronic.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                  Verwijs je nu naar je Panamera Turbo of ook de 3.6-3.8 Turbo modellen? Blijkt dat die toch niet zoveel problemen hebben? Elektronica kan bij elk merk problemen geven, dat is gekend maar het kan ook veel voordelen hebben... Dat van dat modden, over wat heb je het dan?
                                  Nee is algemeen Jerain. Als ik rond mij kijk en hoor en afga op mijn eigen ervaringen dan is een Turbo (zeker als je hem gaat modden) toch wel sletig voor je wagen, met alle gevolgen van dien.

                                  Electronica: zoveel dingen die stuk kunnen gaan en ook stuk gaan ! Bv: Een Panamera heeft om en bij de 40 stuurdozen....... ik begin beter en beter de fans van een atmosferisch stevig blok te begrijpen en appreciëren....

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                    Nee is algemeen Jerain. Als ik rond mij kijk en hoor en afga op mijn eigen ervaringen dan is een Turbo (zeker als je hem gaat modden) toch wel sletig voor je wagen, met alle gevolgen van dien.

                                    Electronica: zoveel dingen die stuk kunnen gaan en ook stuk gaan ! Bv: Een Panamera heeft om en bij de 40 stuurdozen....... ik begin beter en beter de fans van een atmosferisch stevig blok te begrijpen en appreciëren....

                                    De Panamera is gewoon een jaar te vroeg op de markt gekomen. Lees: Porsche gebruikt de klanten als testpiloten. Niet bewust, uiteraard, maar daar komt het uiteindelijk wel op neer.

                                    Een 997 Turbo bijvoorbeeld is écht wel een betrouwbare wagen. ALS daar iets aan scheelt, zijn dat meestal (relatieve) kleinigheden.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                      De Panamera is gewoon een jaar te vroeg op de markt gekomen. Lees: Porsche gebruikt de klanten als testpiloten. Niet bewust, uiteraard, maar daar komt het uiteindelijk wel op neer.

                                      Een 997 Turbo bijvoorbeeld is écht wel een betrouwbare wagen. ALS daar iets aan scheelt, zijn dat meestal (relatieve) kleinigheden.
                                      Ik heb eens gehoord dat de lancering al later was dan gepland wegens de crisis en dat de Panamera daarom al een facelift heeft gekregen nog voor hij gelanceerd was.

                                      Zit hier enige waarheid in?

                                      Comment


                                      • Dat is het eerste wat ik daarvan hoor, maar dat weet ik niet.

                                        Ben ook pas echt in Porsche gerold als de Pana nét uit was.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                          De Panamera is gewoon een jaar te vroeg op de markt gekomen. Lees: Porsche gebruikt de klanten als testpiloten. Niet bewust, uiteraard, maar daar komt het uiteindelijk wel op neer.

                                          Een 997 Turbo bijvoorbeeld is écht wel een betrouwbare wagen. ALS daar iets aan scheelt, zijn dat meestal (relatieve) kleinigheden.
                                          Exact wat ik aan het denken was en ook wat ik lees... Spijtig genoeg nog geen ervaring mee.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X