Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
    Ne Porsche!
    Meneer is een connaisseur?

Comment

• Daarjuist met een 996 turbo kunnen rijden, knap exemplaar. Ik was vergeten dat irl de koplampen nog goed meevallen en de rest van de auto was in zeer goede staat.

Dan het rijden, zoals ik al veel gelezen en gehoord heb en ook wat ik had gedacht: meer initiële duw in de rug, koppel dus. Redelijk knap geluid, iets meer gedempt, zéér snel maar met een mindere beleving tov de GT3, zoals op internet staat: in a wooshy sorty of way. Komende van NA wagens en na de GT3 te hebben gereden valt het toch wat toch dat je zo snel aan het max toerental zit vooral in de lagere versnellingen. Turbo had ook een sportophanging en die was merkelijk stug, ik vond nog stugger dan jokke's GT3 oftwel waren het de slechtere wegen... Kortom (met oem ophanging) de ideale daily porsche die volgens de eigenaar op grotere circuits wel mee kon maar op kleinere helemaal niet. Miste toen een goede ophanging en had ook problemen met remmen en zithouding. Kortom wil je er mee tracken dan moet je veel veranderen en ga je verder weg van het dagelijks bruikbare.

Snelheidgevoel was eigenlijk redelijk goed maar de honger naar toeren en sound bleef wel... Kortom, zeer moeilijk. De ideale Porsche voor echt daily en echt track samen bestaat volgens mij nog niet. Ik zoek verder...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
        Filmpje bekijken vanaf 5.14'

Of hoe een GT3RS rijder zelfmoordneigingen krijgt!

http://www.youtube.com/watch?v=-PIOsW1zjpo
        dat is toch niet te vergelijken 450 pk vs 800 pk we zouden de Porsche ook moeten opdrijven (bv door 9ff :p) en dan eens kijken hoe de bmw er dan vanaf brengt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
          Daarjuist met een 996 turbo kunnen rijden, knap exemplaar. Ik was vergeten dat irl de koplampen nog goed meevallen en de rest van de auto was in zeer goede staat.

Dan het rijden, zoals ik al veel gelezen en gehoord heb en ook wat ik had gedacht: meer initiële duw in de rug, koppel dus. Redelijk knap geluid, iets meer gedempt, zéér snel maar met een mindere beleving tov de GT3, zoals op internet staat: in a wooshy sorty of way. Komende van NA wagens en na de GT3 te hebben gereden valt het toch wat toch dat je zo snel aan het max toerental zit vooral in de lagere versnellingen. Turbo had ook een sportophanging en die was merkelijk stug, ik vond nog stugger dan jokke's GT3 oftwel waren het de slechtere wegen... Kortom (met oem ophanging) de ideale daily porsche die volgens de eigenaar op grotere circuits wel mee kon maar op kleinere helemaal niet. Miste toen een goede ophanging en had ook problemen met remmen en zithouding. Kortom wil je er mee tracken dan moet je veel veranderen en ga je verder weg van het dagelijks bruikbare.

Snelheidgevoel was eigenlijk redelijk goed maar de honger naar toeren en sound bleef wel... Kortom, zeer moeilijk. De ideale Porsche voor echt daily en echt track samen bestaat volgens mij nog niet. Ik zoek verder...
          track + daily ideal mix is zéér moeilijk te vinden.... niet omdat het niet zou bestaan, wel omdat een track auto nu net iets andere afstellingen en eventueel banden vraagt dan een daily... en dat ga je niet om de haverklap gaan aanpassen. Een goeie track Porsche rijdt als een kreng op de weg, en een comfortabele 911 komt net dat tikkeltje te kort in de arena
          Porsche 996 GT3 RS
          Porsche 964 RS
          BMW ///M3 e30
          Mercedes c250 CDI AMG
          www.flamebox.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door infected by porsche Bekijk Berichten
            dat is toch niet te vergelijken 450 pk vs 800 pk we zouden de Porsche ook moeten opdrijven (bv door 9ff :p) en dan eens kijken hoe de bmw er dan vanaf brengt
            Natuurlijk niet, maar dat kon die porscherijder niet weten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
              track + daily ideal mix is zéér moeilijk te vinden.... niet omdat het niet zou bestaan, wel omdat een track auto nu net iets andere afstellingen en eventueel banden vraagt dan een daily... en dat ga je niet om de haverklap gaan aanpassen. Een goeie track Porsche rijdt als een kreng op de weg, en een comfortabele 911 komt net dat tikkeltje te kort in de arena
              Idd, ik merk dat nu ook bij m'n M3, ik ga 'm uitschrijven. Veel camber vooraan, beenharde ophanging, geen geluidsisolatie, echte kuipstoelen,... Ideaal is idd een GT3 maar niet te hard aangepast zodat ze je niet uitlachen on track maar ook niet op de openbare weg...

Comment

• Na twee weken nadenken, lezen en testen (je gaat grondig te werk !) begin ik uitspraken te lezen die, volgens mij, steeds juister worden en logische conclusies zijn.

Je begint af te stappen van de papieren cijferkes van koppel en pk en volgt je gevoel en rijdershart.

Jouw petrolhead en die hard gevoel gaat je idd bij een GT3 brengen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                  Na twee weken nadenken, lezen en testen (je gaat grondig te werk !) begin ik uitspraken te lezen die, volgens mij, steeds juister worden en logische conclusies zijn.

Je begint af te stappen van de papieren cijferkes van koppel en pk en volgt je gevoel en rijdershart.

Jouw petrolhead en die hard gevoel gaat je idd bij een GT3 brengen.
                  Het is gewoon de forumdruk!!! Nee, toch niet, ik wil graag goed het ene tegen het andere afwegen voor ik zo'n beslissing maak... Echter al veel hulp gehad hier!

Comment

Het is gewoon de forumdruk!!! Nee, toch niet, ik wil graag goed het ene tegen het andere afwegen voor ik zo'n beslissing maak... Echter al veel hulp gehad hier!
                    Ben je al eens bij Philip (Van Beurden) gaan horen?

Die kent er ook verschrikkelijk veel van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Die kent er ook verschrikkelijk veel van

Daar ga ik zeker eens langs gaan, is hier vlakbij. Wou er gisteren al eens stoppen voor die 997 turbo die 'm heeft staan maar is tiptronic... Denk dat ik daar wel ga gaan voor grote onderhoudswerken en advies/mods...

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten

Macadamia

Comment

• macademia...

Comment

macademia...
                                Smaken en kleuren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                  Smaken en kleuren
                                  Idd, on se discute pas...

een bruine porsche...brrrr , da's iets voor een RR, disco of andere X*

Op zich niet mis, maar geen blijver denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                    Macadamia
                                    Idd een prachtige stijlvolle kleur, in combinatie met het juiste interieur.

Maar niet op een GTx Porsche.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      Een kennis?

Comment

ik wil graag goed het ene tegen het andere afwegen voor ik zo'n beslissing maak...

Comment

Idd, on se discute pas...

een bruine porsche...brrrr , da's iets voor een RR, disco of andere X*

Op zich niet mis, maar geen blijver denk ik.
                                          De eerste keer dat ik een Porsche (ook een Turbo ) heb gezien in deze kleur is al 3 jaar geleden en ik sta er nog altijd stokkezot van ... voor mij dus wel een blijver

Comment

Working...
                                          X