Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
    Je kunt ook als niet handelaar een Porsche Approved Garantie aanbieden. Ik heb dat vorig jaar gedaan met mijn Boxster. Modus operandi: je gaat naar een dealer en laat een ‘Porsche 111-Punten check’ doen. Voldoet hij op alle punten en is je kar binnen het Porsche netwerk onderhouden, dan komt deze in aanmerking voor Porsche Approved. Is feitelijk gewoon een garantieverzekering die je via hun overkoopt. Potentiële kopers van dit type karren zijn nogal gevoelig aan garantie (zeker in Vlaanderen). Met Porsche Approved op zak maakt het voor de koper niet uit of ze bij jou kopen of bij de dealer. Mijn kar was op die manier op een week verkocht. Zat er een onderhoudsboekje bij van garage Filippini uit Waremme (voor degene die Rundskop hebben gezien), dan was ik er nu wss. nog mee aan het leuren…

De voorwaarden zijn wel strenger geworden. Je mag nu ook geen onderbreking meer hebben in je garantie of je kan geen porsche approved meer aanvragen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
      garage Filippini uit Waremme (voor degene die Rundskop hebben gezien)
      Film niet gezien, maar da's echt zo'n garage waar de tijd een paar tiental jaren is blijven stilstaan
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Daarstraks in Mechelen een grijze Porsche Panamera met de 21" sportplus velgen van de Cayenne. Was een machtig mooie combinatie.
        Als ik hem nog eens tegenkom trek ik zeker een foto!

@Jokke_Vlo: het gaat dan blijkbaar wel om velgen van een Cayenne onder de Panamera te steken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
          Daarstraks in Mechelen een grijze Porsche Panamera met de 21" sportplus velgen van de Cayenne. Was een machtig mooie combinatie.
          Als ik hem nog eens tegenkom trek ik zeker een foto!

@Jokke_Vlo: het gaat dan blijkbaar wel om velgen van een Cayenne onder de Panamera te steken...
          Nog geen matzwarte zien rijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
            Schijven kan je normaal gewoon vervangen door stalen dacht ik. (gaan ceramische schijven niet veel langer mee trouwens?)

En hoe komt het dat deze geen gele remklauwen heeft?
            Er staat bij de beschrijving van wel maar als je op de site kijkt zie je de remmen beter en dat zijn helemaal geen pccb's... Mss vroeger ooit zo besteld en via serienummer de lijst opgevraagd.

Nu, idd tweedehands maakt het niet uit of het nu pccb's zijn of niet, gaan ze kapot steek je gewoon de (goedkopere)cupschijven of een ander merk...

Comment

• Vet!

1991 Mazda MX-5 NA
              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Zijn dat de turbo rimzzz?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
                  Zijn dat de turbo rimzzz?
                  Die van de 997 MKII ja.

Comment

• Knapste mk1 RS livery, redelijk undercover maar toch speciaal genoeg. Velgen zijn wel niet OEM maar staat beter dan oranje vind ik:

Comment

• Fully agree Jerain!

Comment

• Is niet zo ver van hier, ik ga mss wel eens kijken. 1 ding vind ik raar, achteraan oranje remklauwen en vooraan gele. Wrslk vooraan pas vervangen ofzo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                          Is niet zo ver van hier, ik ga mss wel eens kijken. 1 ding vind ik raar, achteraan oranje remklauwen en vooraan gele. Wrslk vooraan pas vervangen ofzo...
                          is een klein schoonheidsfoutje
                          ik zou de voorste ook in het oranje doen dan

Comment

• Ik moet dringend oliesjeik worden.

Comment

• Speciale combo op die GT3 RS. Not my piece of cake, maar het kan ook aan de foto liggen. Riviera Blue pakt niet echt goed op foto.

Comment

• + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• De kleurstelling van de blauwe GT2RS hierboven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                    De kleurstelling van de blauwe GT2RS hierboven
                                    ²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²² echt geen fan van dat babyblauw...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                      Is niet zo ver van hier, ik ga mss wel eens kijken. 1 ding vind ik raar, achteraan oranje remklauwen en vooraan gele. Wrslk vooraan pas vervangen ofzo...
                                      Link naar de ad?

Zeker mooie combo! Alleen zou ik als poetsnicht zijnde geen zwart moeten hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        link naar de ad?

Zeker mooie combo! Alleen zou ik als poetsnicht zijnde geen zwart moeten hebben :d
                                        pmpmpm

Comment

• wax-it daarentegen zou het weer de max vinden om die te mogen onderhouden

Comment

Working...
                                          X