Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
        Heeft er iemand ervaring met een Cayman S? Verbruik, betrouwbaarheid, onderhoudskosten?
        Ik vind deze karretjes stilaan veel waar voor hun geld bieden, ook veel moderner dan een 996 in dezelfde prijsklasse en wellicht (bijna) even snel?
        Cayman S pré facelift is inderdaad even snel als een 996 carrera (4) in de praktijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
          Is wel Zwitserse frank hè..... Ben er niet uit of ik het mooi vind.
          Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
          200+k in euro. Genoeg lijkt mij .
          Voila. Gewoon vet omdat het speciaal is bedoel ik. Daar durf je gewoon niet mee rijden als die ad echt is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            Proper gereden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
              Heeft er iemand ervaring met een Cayman S? Verbruik, betrouwbaarheid, onderhoudskosten?
              Ik vind deze karretjes stilaan veel waar voor hun geld bieden, ook veel moderner dan een 996 in dezelfde prijsklasse en wellicht (bijna) even snel?
              -Zuinig: neen (wat dacht je?)
              -Betrouwbaar: voorlopig wel
              -Kosten: valt wel mee
              -Minstens even snel als een 996 4S: ja (meerdere malen getest)

Neem zeker PASM en indien mogelijk Sport Chrono Pack (scheelt een PAK in gasrespons en dus rijplezier)
              Reken toch maar op minstens 35K voor een goede 3.4 S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
                -Zuinig: neen (wat dacht je?)
                -Betrouwbaar: voorlopig wel
                -Kosten: valt wel mee
                -Minstens even snel als een 996 4S: ja (meerdere malen getest)

Neem zeker PASM en indien mogelijk Sport Chrono Pack (scheelt een PAK in gasrespons en dus rijplezier)
                Reken toch maar op minstens 35K voor een goede 3.4 S
                Ik zou PASM zeker NIET nemen maar eerder een PSS10 monteren achteraf.

PASM staat gewoon te hoog op zijn poten IMHO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                  Ik zou PASM zeker NIET nemen maar eerder een PSS10 monteren achteraf.

PASM staat gewoon te hoog op zijn poten IMHO
                  Die PSS10 stond gemonteerd op die Cayman die jij ging kopen, niet?

Comment

• Nee dat is een PSS9

Ik heb die trouwens nog altijd liggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten

Spijtig dat die zo mottig zijn en zo'n playstationbesturing hebben? Kan je idd voor relatief weinig geld wel een raket van maken maar is standaard toch ook weer niet voldoende qua remmen en overhitting?
                      Ge maakt daar ne supercar van met betere remmen en ophanging en ge zijt nog steeds minder kwijt dan aan ne GT3 hoor (ik heb het over alles nieuw kopen, inclusief auto).

Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
                      Ja ik heb ene gehad waar ik 20K mee gereden heb. Verbruik valt goed mee (minder dan mijne ex Nissan 350Z), marcheert echt goed. Als ge vragen hebt stuur ze maar door.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                        Die PSS10 stond gemonteerd op die Cayman die jij ging kopen, niet?
                        Ja, als die nie al na 6 maanden te koop had gekomen

Stond onlangs weer te koop aan een pak meer dan Fuel hem vorig jaar verkocht heeft

Comment

• 9 maanden!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                            9 maanden!!
                            Altijd overdrijven hé, die jonge gasten.

Wanneer maakt hij nog eens kans om een schoon okkazie met weinig kilometers te kopen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                              Altijd overdrijven hé, die jonge gasten.

Wanneer maakt hij nog eens kans om een schoon okkazie met weinig kilometers te kopen?
                              dunno.

30K op de GT3
                              124K op de Colt

welke wordt het?

Comment

• Dikke GT!
                                + YouTube Video

Helaas niet zo spectaculair als vorige keer..
                                + YouTube Video

Comment

• Value for money, die Cayman R

Hockenheimring Tracktimes (2,6 km):

1:12.4 - Porsche Cayman R, 330 hp/1385 kg

1:12.9 - Porsche Carrera GTS PDK, 408 hp/1491 kg
                                  1:13.4 - Porsche 911 Speedster PDK, 408 hp/1580 kg
                                  1:13.8 - Porsche 911 Black Edition PDK, 345 hp/1511 kg

Comment

• lichtheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                      Value for money, die Cayman R

Hockenheimring Tracktimes (2,6 km):

1:12.4 - Porsche Cayman R, 330 hp/1385 kg

1:12.9 - Porsche Carrera GTS PDK, 408 hp/1491 kg
                                      1:13.4 - Porsche 911 Speedster PDK, 408 hp/1580 kg
                                      1:13.8 - Porsche 911 Black Edition PDK, 345 hp/1511 kg
                                      Jij met je interessante info ook. Stop eens met dit topic te verzieken altijd! Ik wil geluidsfragment-filmpjes zien!

Comment

• Cayman R wordt de beste Porsche for Money.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          Jij met je interessante info ook. Stop eens met dit topic te verzieken altijd! Ik wil geluidsfragment-filmpjes zien!

Jij met je interessante Porsche, maak er zélf!

Comment

Working...
                                          X