Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk BerichtenHeeft er iemand ervaring met een Cayman S? Verbruik, betrouwbaarheid, onderhoudskosten?
Ik vind deze karretjes stilaan veel waar voor hun geld bieden, ook veel moderner dan een 996 in dezelfde prijsklasse en wellicht (bijna) even snel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk BerichtenIs wel Zwitserse frank hè..... Ben er niet uit of ik het mooi vind.Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten200+k in euro. Genoeg lijkt mij .
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk BerichtenHeeft er iemand ervaring met een Cayman S? Verbruik, betrouwbaarheid, onderhoudskosten?
Ik vind deze karretjes stilaan veel waar voor hun geld bieden, ook veel moderner dan een 996 in dezelfde prijsklasse en wellicht (bijna) even snel?
-Betrouwbaar: voorlopig wel
-Kosten: valt wel mee
-Minstens even snel als een 996 4S: ja (meerdere malen getest)
Neem zeker PASM en indien mogelijk Sport Chrono Pack (scheelt een PAK in gasrespons en dus rijplezier)
Reken toch maar op minstens 35K voor een goede 3.4 S
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten-Zuinig: neen (wat dacht je?)
-Betrouwbaar: voorlopig wel
-Kosten: valt wel mee
-Minstens even snel als een 996 4S: ja (meerdere malen getest)
Neem zeker PASM en indien mogelijk Sport Chrono Pack (scheelt een PAK in gasrespons en dus rijplezier)
Reken toch maar op minstens 35K voor een goede 3.4 S
PASM staat gewoon te hoog op zijn poten IMHO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenIk zou PASM zeker NIET nemen maar eerder een PSS10 monteren achteraf.
PASM staat gewoon te hoog op zijn poten IMHO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
Spijtig dat die zo mottig zijn en zo'n playstationbesturing hebben? Kan je idd voor relatief weinig geld wel een raket van maken maar is standaard toch ook weer niet voldoende qua remmen en overhitting?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenDie PSS10 stond gemonteerd op die Cayman die jij ging kopen, niet?
Stond onlangs weer te koop aan een pak meer dan Fuel hem vorig jaar verkocht heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten9 maanden!!
Wanneer maakt hij nog eens kans om een schoon okkazie met weinig kilometers te kopen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenAltijd overdrijven hé, die jonge gasten.
Wanneer maakt hij nog eens kans om een schoon okkazie met weinig kilometers te kopen?
30K op de GT3
124K op de Colt
welke wordt het?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenValue for money, die Cayman R
Hockenheimring Tracktimes (2,6 km):
1:12.4 - Porsche Cayman R, 330 hp/1385 kg
1:12.9 - Porsche Carrera GTS PDK, 408 hp/1491 kg
1:13.4 - Porsche 911 Speedster PDK, 408 hp/1580 kg
1:13.8 - Porsche 911 Black Edition PDK, 345 hp/1511 kg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenJij met je interessante info ook. Stop eens met dit topic te verzieken altijd! Ik wil geluidsfragment-filmpjes zien!
Comment
Comment