Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vrees dat 't onzin is
Als je dan toch dat bedrag wilt spenderen, denk ik dat ik eerlijk gezegd mag zeggen dat het niet meer op die 12k komt. Je spaart dan beter nog een jaartje, of 2 jaar verder om dan wel zoiets te kopen.... My 2 cents...
your 12K bedoel je?
Ten andere Jerain weet al lang wat em wilt. Ik heb het hem vandaag nog eens duidelijk gemaakt, zonder woorden
Over de auto:
Ik was heel benieuwd of dit eerder "GT3" dan wel "Turbo" zou zijn, aangezien ik nog nooit met een GT2 gereden had .. en eigenlijk is het geen van beide. De beleving leunt aan bij GT3: kuipstoelen, rolkooi, alcantara, relatief harde ophanging, intens, ... Maar het rijgedrag is anders .. Onvoorstelbaar meer vermogen onderin, minder hoog in toeren te jagen .. helemaal anders eigenlijk. Met een Turbo ook niet echt te vergelijken eigenlijk, levert zijn vermogen veel brutaler, sneller, directer af. Voelt ook lichter/directer. Om het met de woorden van een bekende te zeggen: veel minder "olifant"
Ik heb er geen gekke dingen mee gedaan, maar wat een machine... geweldig!
Over de auto:
Ik was heel benieuwd of dit eerder "GT3" dan wel "Turbo" zou zijn, aangezien ik nog nooit met een GT2 gereden had .. en eigenlijk is het geen van beide. De beleving leunt aan bij GT3: kuipstoelen, rolkooi, alcantara, relatief harde ophanging, intens, ... Maar het rijgedrag is anders .. Onvoorstelbaar meer vermogen onderin, minder hoog in toeren te jagen .. helemaal anders eigenlijk. Met een Turbo ook niet echt te vergelijken eigenlijk, levert zijn vermogen veel brutaler, sneller, directer af. Voelt ook lichter/directer. Om het met de woorden van een bekende te zeggen: veel minder "olifant"
Ik heb er geen gekke dingen mee gedaan, maar wat een machine... geweldig!
Over de auto:
Ik was heel benieuwd of dit eerder "GT3" dan wel "Turbo" zou zijn, aangezien ik nog nooit met een GT2 gereden had .. en eigenlijk is het geen van beide. De beleving leunt aan bij GT3: kuipstoelen, rolkooi, alcantara, relatief harde ophanging, intens, ... Maar het rijgedrag is anders .. Onvoorstelbaar meer vermogen onderin, minder hoog in toeren te jagen .. helemaal anders eigenlijk. Met een Turbo ook niet echt te vergelijken eigenlijk, levert zijn vermogen veel brutaler, sneller, directer af. Voelt ook lichter/directer. Om het met de woorden van een bekende te zeggen: veel minder "olifant"
Ik heb er geen gekke dingen mee gedaan, maar wat een machine... geweldig!
Over de auto:
Ik was heel benieuwd of dit eerder "GT3" dan wel "Turbo" zou zijn, aangezien ik nog nooit met een GT2 gereden had .. en eigenlijk is het geen van beide. De beleving leunt aan bij GT3: kuipstoelen, rolkooi, alcantara, relatief harde ophanging, intens, ... Maar het rijgedrag is anders .. Onvoorstelbaar meer vermogen onderin, minder hoog in toeren te jagen .. helemaal anders eigenlijk. Met een Turbo ook niet echt te vergelijken eigenlijk, levert zijn vermogen veel brutaler, sneller, directer af. Voelt ook lichter/directer. Om het met de woorden van een bekende te zeggen: veel minder "olifant"
Ik heb er geen gekke dingen mee gedaan, maar wat een machine... geweldig!
edit: vergeten vermelden: belachelijk snel!
Nu is er een nog een model waartussen je kan twijfelen ?
Mijn budget is verre van toereikend voor zoiets
Maar door de rit, heb ik wel beslist
GT3? Is het die witte Belgische waarmee je hebt mogen rijden? En was het op circuit, of op de openbare weg? Moet een droom zijn om zoiets in je handen te krijgen
Comment