Oorspronkelijk geplaatst door Porker
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenIk vrees dat 't onzin is
Als je dan toch dat bedrag wilt spenderen, denk ik dat ik eerlijk gezegd mag zeggen dat het niet meer op die 12k komt. Je spaart dan beter nog een jaartje, of 2 jaar verder om dan wel zoiets te kopen.... My 2 cents...
Ten andere Jerain weet al lang wat em wilt. Ik heb het hem vandaag nog eens duidelijk gemaakt, zonder woorden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenJerain: al gekozen?
Je zou kunnen 80K geven aan een 997/1 GT3 of 997/1 TT .. maar je zou ook 12K kunnen besparen en een recentere 997/2 kopen: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=181857109
En met 12K kan je ook leuke dingen kopen ... Of kraam ik nu onzin uitOorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenyour 12K bedoel je?
Ten andere Jerain weet al lang wat em wilt. Ik heb het hem vandaag nog eens duidelijk gemaakt, zonder woorden
Can
Not
Resist
Anymore
AAAARGH
Ik wil een kar die hard gaat, weinig miserie heeft en direct klaar is om te knallen. Kom ik maar bij 1 ding uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
Alcantara en die 3 dubbele spaakjes, heerlijk
Comment
-
Ik ben vandaag met deze gaan rijden:
Hier staan nog wat extra GSM-foto's: http://www.flickr.com/photos/5054501...th/5560343081/
Over de auto:
Ik was heel benieuwd of dit eerder "GT3" dan wel "Turbo" zou zijn, aangezien ik nog nooit met een GT2 gereden had .. en eigenlijk is het geen van beide. De beleving leunt aan bij GT3: kuipstoelen, rolkooi, alcantara, relatief harde ophanging, intens, ... Maar het rijgedrag is anders .. Onvoorstelbaar meer vermogen onderin, minder hoog in toeren te jagen .. helemaal anders eigenlijk. Met een Turbo ook niet echt te vergelijken eigenlijk, levert zijn vermogen veel brutaler, sneller, directer af. Voelt ook lichter/directer. Om het met de woorden van een bekende te zeggen: veel minder "olifant"
Ik heb er geen gekke dingen mee gedaan, maar wat een machine... geweldig!
edit: vergeten vermelden: belachelijk snel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichtenevo RATING:
[+] Pace, poise, price and looks
[-] Absolutely nothing
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenIk ben vandaag met deze gaan rijden:
Hier staan nog wat extra GSM-foto's: http://www.flickr.com/photos/5054501...th/5560343081/
Over de auto:
Ik was heel benieuwd of dit eerder "GT3" dan wel "Turbo" zou zijn, aangezien ik nog nooit met een GT2 gereden had .. en eigenlijk is het geen van beide. De beleving leunt aan bij GT3: kuipstoelen, rolkooi, alcantara, relatief harde ophanging, intens, ... Maar het rijgedrag is anders .. Onvoorstelbaar meer vermogen onderin, minder hoog in toeren te jagen .. helemaal anders eigenlijk. Met een Turbo ook niet echt te vergelijken eigenlijk, levert zijn vermogen veel brutaler, sneller, directer af. Voelt ook lichter/directer. Om het met de woorden van een bekende te zeggen: veel minder "olifant"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenIk ben vandaag met deze gaan rijden:
Over de auto:
Comment
-
Over de auto:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de messias Bekijk BerichtenNu is er een nog een model waartussen je kan twijfelen ?
Maar door de rit, heb ik wel beslist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenMijn budget is verre van toereikend voor zoiets
Maar door de rit, heb ik wel beslist
Comment
Comment