Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vandaag een kijkje gaan nemen bij Porsche Centrum Gelderland waar het 5-jarig bestaan werd gevierd met een indrukwekkende tentoonstelling van een 50-tal wagens.
GT2RS / GT3RS / Carrera GT / 964RS leichtbau / 2.7RS / RUF Yellowbird / Sport Classic / 550 spider / Speedster / Carrera GTS enz...
Ik vond het zeker de moeite om de verplaatsing van 140km te maken. Ook werd ons nog een hapje en een drankje aangeboden.
Vandaag een kijkje gaan nemen bij Porsche Centrum Gelderland waar het 5-jarig bestaan werd gevierd met een indrukwekkende tentoonstelling van een 50-tal wagens.
GT2RS / GT3RS / Carrera GT / 964RS leichtbau / 2.7RS / RUF Yellowbird / Sport Classic / 550 spider / Speedster / Carrera GTS enz...
Ik vond het zeker de moeite om de verplaatsing van 140km te maken. Ook werd ons nog een hapje en een drankje aangeboden.
Ben ik het mee eens! Ik ken die auto al van jaren naar de Ring gaan. Begon als normale en mooie RS, maar kreeg toen andere velgen, andere bumper, daarna van die flaps, raamsticker etc. Liever origineel laten!
Comment