Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Prachtige en zeer realistische maquette,check de tl-verlichting...

Comment

• Bedankt om te delen Stivo. Die 2.7 RS is idd het summum.

En die maquette, moest ik niet beter weten, ik zou bijna zweren dat het echt was.

Comment

• Pachtig!!! Jamme dat ik opendeurdagen had op de garage anders was ik er ook even geweest... Wolds finest under one roof!

@ Daggie: Goeie keuze...... bij Autohaus Ertel in DE staan 2 ijne exemplaren maar ken de reputatie nie van die mannen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk Berichten
          Vandaag een kijkje gaan nemen bij Porsche Centrum Gelderland waar het 5-jarig bestaan werd gevierd met een indrukwekkende tentoonstelling van een 50-tal wagens.
          GT2RS / GT3RS / Carrera GT / 964RS leichtbau / 2.7RS / RUF Yellowbird / Sport Classic / 550 spider / Speedster / Carrera GTS enz...
          Ik vond het zeker de moeite om de verplaatsing van 140km te maken. Ook werd ons nog een hapje en een drankje aangeboden.

Enkele impressies
          http://www.flickr.com/photos/2922154...7626366388300/
          Gaaf he! Voor de mensen die meer willen zien, hier heb ik ook een paar foto's geplaatst eerder al: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51214

Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk Berichten
          Voor mij de absolute eye-catcher was een 2.7RS in race trim en op full slicks

Dit is een replica. Maar een met een hele serieuze technische basis. Veel moderne technieken en een 3.0 met 370pk.

Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk Berichten
          964RS leichtbau

ik moet even streng zijn .
          Dit is een 964 RS Clubsport, oftewel de N/GT. De gele, ook op je Flickr (http://www.flickr.com/photos/2922154...7626366388300/) is de 964 Carrera 4 Leichtbau (http://blog.marknauta.nl/?p=231)
          Last edited by ; 28/03/2011, 00:59.

Comment

Vandaag een kijkje gaan nemen bij Porsche Centrum Gelderland waar het 5-jarig bestaan werd gevierd met een indrukwekkende tentoonstelling van een 50-tal wagens.
            GT2RS / GT3RS / Carrera GT / 964RS leichtbau / 2.7RS / RUF Yellowbird / Sport Classic / 550 spider / Speedster / Carrera GTS enz...
            Ik vond het zeker de moeite om de verplaatsing van 140km te maken. Ook werd ons nog een hapje en een drankje aangeboden.

Enkele impressies
            http://www.flickr.com/photos/2922154...7626366388300/
            Die gele Carrera RS

Comment

• 959

Comment

Prachtige en zeer realistische maquette,check de tl-verlichting...

Maquette? Goed dat je't erbij zet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                  Maquette? Goed dat je't erbij zet
                  Echt é!

Comment

• Comment

• Ideale combo op de oprit voor de dagdagelijkse ritten imo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
                        Ideale combo op de oprit voor de dagdagelijkse ritten imo
                        Mijn droom: een SUV en een cabrio!
                        Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                        • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                        • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                        • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Schijnt dat morgen de Panamera Turbo S wordt gelanceerd.
                          Iemand meer info of zou dit niet kloppen?
                          2012 Porsche Cayenne 3.0 TDI
                          2010 Nissan 370Z 40th Anniversary Edition
                          2008 Audi TT 2.0 TFSI S-line (sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Olli-Cabrio Bekijk Berichten
                            Schijnt dat morgen de Panamera Turbo S wordt gelanceerd.
                            ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Olli-Cabrio Bekijk Berichten
                              Schijnt dat morgen de Panamera Turbo S wordt gelanceerd.
                              Ja klopt. Waarschijnlijk 550pk (net als de powerkit, waar je trouwens keramische remmen moet bijnemen????). Prijs zou over de 200.000 gaan......

Comment

• Geen topfoto maar wel een mooie Rs.(TF 2010)
                                Mr Drift

Comment

• Ik vind dat een verneukte rs !

Comment

• Why zijn toch alleen maar andere velgen en GT2 voorbumper?
                                    Mr Drift

Comment

• Heel tijdje terug.. Vette GT2
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
                                        Why zijn toch alleen maar andere velgen en GT2 voorbumper?
                                        Net daarom ! Maar ieder zijn smaak hé Gino, geef mij dan maar Mich zijne RS.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                          Ik vind dat een verneukte rs !
                                          Ben ik het mee eens! Ik ken die auto al van jaren naar de Ring gaan. Begon als normale en mooie RS, maar kreeg toen andere velgen, andere bumper, daarna van die flaps, raamsticker etc. Liever origineel laten!

Comment

Working...
                                          X