Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zal bij tests wel eens een verslag schrijven zo snel snel conclusies trekken moet je mee opletten....... maar op gebied van sound, performance, zithouding positieve eerste indruk, beter ook dan ik verwacht had.
Net paar honderd km op de teller gezet. Een "gewone" 345 pk zwakke 911 is nu al te plaatsen onder mijn misvatting of onderschatting van het jaar ! Miljaar zeg dit heb ik even onderschat, en dat meen ik in positieve zin. Ow ja en voor mijn plezier (dus niet om de snelste te zijn): atmo ver boven turbo !!!
Gewone C2 rijdt idd echt super. Zéker met PDK en Sport Chrono. Is een auto die zoals je zegt door veel mensen wordt onderschat of als te min wordt beschouwd.
Het huidige verschil C2 - C2S (of 4) is een stuk kleiner dan bij de pré-facelift 997. Toch qua rij-ervaring.
Loe? Ge moet u ni aangesproken voelen. Niks kruistocht aan, ik heb trouwens ook een Turbo in de garage staan hé ! Mocht ik dit niet vanuit mijn eigen gevoel zeggen en als ik ergens een gelijk wil krijgen zou ik zeggen Turbo boven atmo
Prestaties: Turbo
Rijplezier en sound: Atmo.
Als chauffeur zeg ik dus: Atmo
Als macho: Turbo
Ik heb destijds de keuze macho gemaakt en als ik echt moet kopen zou ik nog twijfelen hoor.
Gewone C2 rijdt idd echt super. Zéker met PDK en Sport Chrono. Is een auto die zoals je zegt door veel mensen wordt onderschat of als te min wordt beschouwd.
Comment