Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIn theorie doet het niks af aan uw stelling, maar kijk nog eens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk zie dat dus ni hé. Nochtans bij een 997/2 is het vrij duidelijk.
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenVetste foto die de afgelopen pagina's gepasseerd is.
Eau Rouge neem ik aan?
Edit: blijkbaar staan ze hier nog niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenBij de Mk 2 moet ik naar de achterspoiler kijken want anders zie ik het ook niet.
Ik had het bij deze ook totaal niet door.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenBij de Mk 2 moet ik naar de achterspoiler kijken want anders zie ik het ook niet.
Willen we zijn filmpjes reeds voor de 2de keer in dit topic posten?
Edit: blijkbaar staan ze hier nog niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenVetste foto die de afgelopen pagina's gepasseerd is.
Eau Rouge neem ik aan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenIk stem voor.+ YouTube Video
+ YouTube Video
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenKomt dat zwart stof van z'n koppeling?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk BerichtenOnverbrande of onvolledig verbrande brandstof denk ik..
http://www.abhd.nl/video/audi-a3-32-turbo-460-pk/
op 2.53
Comment
-
-
Ik denk dat dit ook een Vesuvius is maar heb geen idee van de uitvoering?
Niet verkeerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porschefan1974 Bekijk BerichtenIk denk dat dit ook een Vesuvius is maar heb geen idee van de uitvoering?
Niet verkeerd
Zeer knap exemplaar inderdaad...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEen Carrera 2S.
Zeer knap exemplaar inderdaad...Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
En heb nog wat interieur foto's gevonden
Comment
Comment