Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door fille001 Bekijk BerichtenDaarstraks even de huidige Porsche Cayman S PDK kunnen testen. (320 pk versie)
Donderdag heb ik hem normaal gezien iets langer ter beschikking , want nu was het hoofdzakelijk snelweg. (zal k proberen hier ook een kort testverslag van te schrijven)
Van de eerste Cayman S had k zowel manueel als Tiptronic al gereden en nu met de PDK.
Keuze tussen manueel en PDK zou een moeilijke zijn . Al is het in het begin even wennen met de PDK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenGisteren kwam hier ineens in mn dorpje een oranje 997RS voorbijgescheurd, veel vetter irl dan op foto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenAls t ne PDK is hopelijk ene met het sportstuur en de metalen peddels? Maakt een wereld van verschil imo tov die knoppen.
t was deze die op link staat.
http://www.porscheverhuur.be/NL/cayman.htmVerhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
www.musclecarrent.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenHeb hem ook zien rijden, dikke kar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichtenvandaag stond ik naast een cayenne GTS met (bescheiden) stickers "Porsche design edition 3" , gts was geschreven met een rode S .
Huisvlijt of iets speciaal !?
TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenNee, dit zou een gelekte persfoto zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenKnapste mk1 RS livery vind ik:
Nog eens quoten, is ondertussen al wel verkocht...
Comment
-
Comment
Comment