Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• edit: Dit zijn twee dezelfde soorten blauw
    Last edited by ; 05/01/2011, 20:32.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
        Dit zijn twee verschillende soorten blauw
        Riviera en Mexico blauw zeker? Het deed een tijdje de ronde dat die twee kleuren dezelfde kleur-code zouden hebben bij Porsche, en dus eigenlijk identiek zijn, maar of daar nu iets van klopt... Iemand?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
          Riviera en Mexico blauw zeker? Het deed een tijdje de ronde dat die twee kleuren dezelfde kleur-code zouden hebben bij Porsche, en dus eigenlijk identiek zijn, maar of daar nu iets van klopt... Iemand?
          Dat is ook effectief dezelfde kleur..

Comment

• Zwart en oranje was de perfecte config voor de mk1..

Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
              Ik heb het even opgezocht: mexico blauw idd is het zelfde als riviera blauw (all hail porkers GTA'ness). Mexico blauw was de naam voor de kleur in de vroege jaren '70. Nu wordt het riviera genoemd. Bij de kleuren hebben dezelfde code: L39E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
                Zwart en oranje was de perfecte config voor de mk1..

Voor mij het omgekeerde aub. Heb die twee combo's nog gezien. Oranje met zwarte livery vind ik op zo een sportieve wagen nog iets meer appeal hebben.

Comment

• Is zeker ook niet mis maar smaken verschillen.

Mr Drift

Comment

• Deze heeft hier al gestaan:
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En dit (nieuw) filmpje van dezelfde rijder:

911 3.0 van 1977 in the Green Hell

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Dat riviera moet de meest gepakte "custom" kleur zijn op de mk2 gt3 denk ik. Hoeveel foto's er zo al gepasseerd zijn. Porsche wrijft zich in de handen, en t is dan nog een uni kleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                        Dat is ook effectief dezelfde kleur..

Op deze foto lijkt er dan toch weer verschil te zitten tussen die 2 kleuren. Vreemd.

Comment

• click pic to watch in full size

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
                              Zwart en oranje was de perfecte config voor de mk1..
                              Second that.

Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten

Op deze foto lijkt er dan toch weer verschil te zitten tussen die 2 kleuren. Vreemd.
                              Vreemd als dat dezelfde kleuren zijn; kan lichtinval een dergelijk verschil teweeg brengen?

Comment

• Vergeet ook niet dat eenzelfde kleur verschillende 'versies' kan hebben adhv. jaartal/leverancier. Het Volkswagen-zwart (LC9Z) heeft bv. een 5-tal varianten, waarvan de meest 'rode' en de meest 'blauwe' visueel echt verschillend zijn.

Daarnaast bepaalt de ondergrond soms ook hoe een kleur samengesteld wordt. Bij bepaalde parelmoer kleuren, zal de kleur voor een bumper (ABS/PU) bv. anders zijn dan een spatbord. Bij machinale spuiting is dat misschien anders, dat weet ik niet.

En ook de gebruikte vernis, kan daar impact op hebben. Niet elke vernis is (helemaal) transparant.

Ik vermoed dat dat bij Porsche ook zo zal zijn.

Comment

• Vind dat fluogroen van enkele pagina's terug toch knapper.

Comment

• Ik vind die oranje Cayenne GTS de max
                                    2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
                                      Stuk voor stuk...

Comment

• Elegant bazeke, die GTS

Comment

• Ben er gek van. Subliem.

En zo zou 'ie mogen komen voor mij. Of is dat geen GT-zilver?

Wel zonder rear end titties uiteraard.

Comment

Working...
                                          X