Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Ben er gek van. Subliem.

En zo zou 'ie mogen komen voor mij. Of is dat geen GT-zilver?

Wel zonder rear end titties uiteraard.
    Porsche exclusive Platinum Silver. Maar GT-Silver zou perfect zijn. Ik ben er alleen niet uit of ik die RS-Spyders (missen wat diepte imo), Fuchs-style of een Carrera Sport velg zou kiezen...

Ik vermoed Fuchs in combinatie met sportophanging en LSD, m'n eigen mini-SportClassic!

Comment

• Sowieso. Gratis optie om de CarreraSports in 't zwart te krijgen, met 5-gaats bevestiging ipv de centerlock. Zou ik zelf zeker zo kiezen. En dan een setje Fuchs erbij yep.

Comment

• Echt hilarisch dat er hier voortdurend configuraties worden samengestoken voor Porsches waarvan de aankoop de komende twee jaar toch niet gepland is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          Elegant bazeke, die GTS

Love it !

Comment

• gemengde gevoelens over die velgen, staat te smal vind ik, zeker achteraan

voor de rest vind ik het wel een leuk model, powerupgrade en uitlaat plus die widebody is wel tof

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              gemengde gevoelens over die velgen, staat te smal vind ik, zeker achteraan
              Het is belachelijk gewoon.

Comment

• Die carrera gts had gewoon de carrera 2s moeten zijn. Met dezelfde prijs als nu.

imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                  Spacer tussen steken dan maar. Zonder centre lock dan.

Comment

• Kan je nu op elke 911 centerlocks krijgen ?

Comment

Kan je een foto tonen waar dat opvalt? Ik vind het prachtige velgen.

Comment

• Heb geen foto maar irl valt je mond echt open. Onbegrijpelijk gewoon.

Best 5-gaatse met een dikke spacer tussen, dan lijkt het al op iets.

Comment

• Gratis en voor niks 5-gaats wielflens met zwart gelakte SportClassics, wat wil je nou nog?

Ah ja, simpel: Fuchskes.

Comment

• Comment

• M'n keuze uit de standaard kleurencombinaties van de Mk.II RS.

Comment

• Perfect (imo)

Comment

Heb geen foto maar irl valt je mond echt open. Onbegrijpelijk gewoon.

Da's toch hetzelfde op pakweg een Turbo met RS-Spyder?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                    Da's toch hetzelfde op pakweg een Turbo met RS-Spyder?

Idd. En toch valt het bij een turbo totaal niet zo hard op.
                                    Bij een GTS met centerlocks heb je echt het gevoel dat er iets niet klopt met die achteras.

Comment

Heb geen foto maar irl valt je mond echt open. Onbegrijpelijk gewoon.

Gemiste kans dus...

Comment

• + YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                        1991 Mazda MX-5 NA
                                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          M'n keuze uit de standaard kleurencombinaties van de Mk.II RS.
                                          In theorie doet het niks af aan uw stelling, maar kijk nog eens

Comment

Working...
                                          X