Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Looking for a Porsche 911 (1963 - 1973) for sale? On Classic Driver you will find 186 Porsche 911 (1963 - 1973) cars as well as thousands of other iconic classic and performance cars.

Comment

• Wat een fenomenaal ding toch!

Alleen jammer dat het zo onbereikbaar is

Comment

• Mmm, vette kleur maar staat niet op die kar vind ik.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door galhund Bekijk Berichten
              Maar idd, als je een beest van een auto wil die ook dagdagelijks zeer bruikbaar is én je wil minder dan 50K eraan geven, dan is de 996TT absoluut aan te raden.
              Voor minder dan 50K vind je in België toch geen MY2003's met PCM2.0 ..
              Maar het is inderdaad een beest van een auto.

Ik zal regelmatig wat Autoscout-en dit jaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                Voor minder dan 50K vind je in België toch geen MY2003's met PCM2.0 ..
                Maar het is inderdaad een beest van een auto.

Ik zal regelmatig wat Autoscout-en dit jaar

Waarom niet eens kijken in Duitsland?

Comment

• Als't zo ver is, ga ik overal wel wat rondneuzen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                    Mij lijkt een 996TT me de betere keuze vergeleken met een 997TT. Je leest vaak dat een 997TT pas vanaf de facelift echt overtuigend was.

Als je dan het prijsverschil nog eens in rekening neemt...
                    Hoe kan een Porsche 997 met 480pk niet "overtuigend" zijn.

Korreltje zout enzo denk ik ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                      Ja problemen met het inlaatcircuit is niet zo abnormaal, daar hebben ze wel vaker last mee. Maar de turboladers zelf zijn echt beresterk. Bij verantwoord gebruik gaan die zonder problemen 200.000+ km mee.
                      En dat laatste zinnetje kan je meestal niet checken bij een tweedehands.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                        Wel, da's de enige auto waarmee ik al relatief wat km's mee heb afgemaald, en waar je de acceleratie niet gewoon wordt.
                        Ik heb dat met mijn gt3 ook, op straat. Denk dat het daar ook een combinatie is van het gevoel dat die auto geeft + sound + toerental. In 2e of 3e de boel eens vloeren op een secundaire weg =

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Ik heb dat met mijn gt3 ook, op straat. Denk dat het daar ook een combinatie is van het gevoel dat die auto geeft + sound + toerental. In 2e of 3e de boel eens vloeren op een secundaire weg =

Ik weet het is bij mij ook zo

Comment

Dat is vet

en die eronder is vet...

Comment

• Comment

Hoe kan een Porsche 997 met 480pk niet "overtuigend" zijn.

Korreltje zout enzo denk ik ...
                                    Omdat zijn voorganger zodanig compleet was... Een auto is meer dan pk's alleen, toch?

Comment

een gt3 kan een lekker gevoel geven, maar het is toch enkel de turbo die echt kriebels in de buik kan geven hoor onder acceleratie
                                      Porsche 996 GT3 RS
                                      Porsche 964 RS
                                      BMW ///M3 e30
                                      Mercedes c250 CDI AMG
                                      www.flamebox.be

Comment

• Nog altijd de auto waar ik het meest van onder de indruk ben qua acceleratie, zo'n 996TT. Hoe dat weg schiet.

Comment

Helemaal mee eens! En ik heb er maar een half uur oid mee gereden. En zelf redelijk op't gemak, want kvond dat het ding hard ging
                                          Ik heb ooit in Zwitserland met een TT (996) gereden , het optrekken ging nog... maar remmen voor die volgende haarspeld... niet normaal.

Ik vind het zeker niet de mooiste porsche, maar wel een impressionante qua prestaties.

Comment

Working...
                                          X