Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
Alleen jammer dat het zo onbereikbaar is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door galhund Bekijk BerichtenMaar idd, als je een beest van een auto wil die ook dagdagelijks zeer bruikbaar is én je wil minder dan 50K eraan geven, dan is de 996TT absoluut aan te raden.
Maar het is inderdaad een beest van een auto.
Ik zal regelmatig wat Autoscout-en dit jaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenVoor minder dan 50K vind je in België toch geen MY2003's met PCM2.0 ..
Maar het is inderdaad een beest van een auto.
Ik zal regelmatig wat Autoscout-en dit jaar
Waarom niet eens kijken in Duitsland?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenMij lijkt een 996TT me de betere keuze vergeleken met een 997TT. Je leest vaak dat een 997TT pas vanaf de facelift echt overtuigend was.
Als je dan het prijsverschil nog eens in rekening neemt...
Korreltje zout enzo denk ik ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJa problemen met het inlaatcircuit is niet zo abnormaal, daar hebben ze wel vaker last mee. Maar de turboladers zelf zijn echt beresterk. Bij verantwoord gebruik gaan die zonder problemen 200.000+ km mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenWel, da's de enige auto waarmee ik al relatief wat km's mee heb afgemaald, en waar je de acceleratie niet gewoon wordt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk heb dat met mijn gt3 ook, op straat. Denk dat het daar ook een combinatie is van het gevoel dat die auto geeft + sound + toerental. In 2e of 3e de boel eens vloeren op een secundaire weg =
Ik weet het is bij mij ook zo
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHoe kan een Porsche 997 met 480pk niet "overtuigend" zijn.
Korreltje zout enzo denk ik ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk heb dat met mijn gt3 ook, op straat. Denk dat het daar ook een combinatie is van het gevoel dat die auto geeft + sound + toerental. In 2e of 3e de boel eens vloeren op een secundaire weg =Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenHelemaal mee eens! En ik heb er maar een half uur oid mee gereden. En zelf redelijk op't gemak, want kvond dat het ding hard ging
Ik vind het zeker niet de mooiste porsche, maar wel een impressionante qua prestaties.
Comment
Comment