Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ja Jokke; had de foto´s al gezien van je afhaler

dat witte in de zetels is zeer geslaagd; striping hoort er voor mij ook op ze. kan niet wachten tot die europipes in het echt te horen.

Comment

• @Toere: nee geen topic ik post links en rechts eens iets.

De striping komt er bijna zeker op, maar ik beken dat ik toch lichte twijfel heb

Eerst bevindingen:

Wel ik dacht na een eerste testrit dat ik niet dezelfde sensaties ging hebben dan met de Lotus en mijn hart altijd daar zou liggen. Tevens vond ik de Lotus sympathieker voor de medeburgers en dit iets arroganter overkomen. (dit lijkt me wel zo, hij vangt evenveel aandacht maar je merkt dat het "vijandiger" is). Voor het minste doen mensen ook met hun lichten. Maar goed als je rustig voorbijsteekt, met die sound, lijkt het of er een F16 voorbijkomt.

De auto rijdt idd iets minder "direct" dan de Lotus maar biedt een pak meer koppel en grip.

De eerste twee dagen was het direct in het nat op semi's te doen. Ik heb een paar keer te maken gehad met snap oversteer (telkens naar rechts op rechte stukken). Die korte pont en nat wegdek zijn geen vrienden.....

Gelukkig was het gisteren droog en ik moet zeggen dat ik veel sneller dan gedacht de wagen kan aanvoelen. Het ging redelijk vlotjes, de tussengas lukt aardig en het gevoel is dik ok.
      Natuurlijk ben je blij als kind met nieuw speelgoed en is het moeilijk om toch objectief te blijven. Ik ga dus niet overdreven enthousiast doen en was dat vooraf ook niet. Maar ik moet zeggen dat velen me gezegd hadden dat ik mijn hart ging verliezen aan dit type wagen.

Het is afwachten hoe het op circuit gaat, maar ik heb wel een goed gevoel. Ik meen ook te voelen dat de Lotus een zeer goede rijschool was, je voelt door die directheid toch wel veel beter een wagen aan. Het zou me niet verbazen dat ik vrij snel mooie (veilige) tijden kan rijden, maar goed tussen een gevoel en realiteit is een groot verschil

De sound, tja die is ...........overweldigend en, al zeg ik het zelf, heel mooi en uniek. Helemaal niet metaalachtig zoals je dikwijls eens hoort, maar warm en redelijk "vullend". Als het vanavond niet te hard vriest staat er nog een ritje op het programma.

Om te tracken zit er niks anders op dan de einddemper te vervangen (ik heb een goede connectie met een topmekanieker ). Tevens hangt de wagen zo laag (hij is extra verlaagd) dat ik het tunneltje bij Zolder niet eens door raak.
      Last edited by Jokke_vlo; 10/01/2011, 11:20.

Comment

• Proficiat man, blij te horen dat je geraakt bent waar je wou raken

Comment

• van harte makker!!! die striping, ik zou ook twijfelen .... en de sound, die wil ik wel es in 't echt meemaken
          Porsche 996 GT3 RS
          Porsche 964 RS
          BMW ///M3 e30
          Mercedes c250 CDI AMG
          www.flamebox.be

Comment

• Dan toch geen oranje Wel gaaf in het wit, maar met striping ga ik hem denk ik ook nog vetter vinden

Eerstvolgende keer als je in Lierde bent: PM!
            www.flickr.com/photos/bramvds
            www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loe Bekijk Berichten
              here you go
              Knappe combinatie!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                Zalige kar! Ik ben voorstander van geen striping, zalige look zo!

Ik bid dat de Europipe niet gaat sneuvelen, maar met tracken in het achterhoofd...
                Ook fan van stripingloos! En die europipe is heerlijk, ik zou zelfs durven zeggen beter als die Akrapovic die hier staat.

Comment

• Veel plezier Jokke!

Comment

• Jokke .. ook hier een dikke proficiat! .. en je weet dat je er nu niet meer onderuit komt. De volgende keer wordt je verwacht

Comment

• Eerst trainen ik rijd nog niveau fiat punto.....

Comment

• Proficiat Jokke! Schitterende ketel!!

Comment

• Dik machien. Hier ga je veel plezier aan beleven.
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Wordt een moeilijke keuze...

Met striping: waanzinnig knap

Zonder striping: waanzinnig knap

Sergio Herman zou zeggen: "wat een lekker gerechje,ik heb een wauw gevoel"

Comment

• .. op dit moment livestreaming Porsche Detroit (edit net afgelopen)

o.a. premiere nieuwe 918 RSR en inzicht in de toekomst: Panamera diesel / hybrid, kleine 4x4
                              Last edited by ; 10/01/2011, 13:20.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                Als het vanavond niet te hard vriest staat er nog een ritje op het programma.
                                Als je kanten Mechelen/Lier passeert, gelieve deze jongen eens even mee te nemen

Droomkar

Comment

Eerst trainen ik rijd nog niveau fiat punto.....
                                  Daar gaat 'm weer

Johan, gewoon rijden en genieten, tijden zijn van ondergeschikt belang, de fun telt en die zal niet ontbreken

Comment

• Comment

• Gespot in Oudenaarde door ne maat van mij

Proficiat ermee!

Last edited by DJ Oli; 10/01/2011, 14:11.

Comment

Eerst trainen ik rijd nog niveau fiat punto.....
                                        dan ga ik met den meriva of den smax ook eens op circuit; eindelijk een waardige tegenstander

Op de porsche days kan je met open uitlaat rijden dacht ik; allez er zitten er daar zeker tussen die het doen. Vraag le af of het geluid beetje zelfde gaat zijn als op de 996 GT3 rs van dingske hier op het forum. die klinkt superfantatischformidabel

Comment

Wauw Jokke, jaloers! Zo een droomauto, proficiat!
                                          Ik persoonlijk vind hem zo "plain body' wel lekker, zou het zo laten! Veel plezier ermee Als je hem binnen een jaar of 20 eens wegdoet ...

Edit: Komt er nog een nr. plaat op beginnend met een '9'?
                                          Last edited by ; 10/01/2011, 14:29.

Comment

Working...
                                          X