Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Porsche 918 RSR 2011Bijgevoegde Bestanden- Porsche-918_RSR_2011_1280x960_wallpaper_01.jpg (82,0 KB, 28 keer bekeken)
- Porsche-918_RSR_2011_1280x960_wallpaper_02.jpg (89,5 KB, 15 keer bekeken)
- Porsche-918_RSR_2011_1280x960_wallpaper_04.jpg (81,5 KB, 20 keer bekeken)
- Porsche-918_RSR_2011_1280x960_wallpaper_05.jpg (109,5 KB, 20 keer bekeken)
- Porsche-918-RSR-Matthias-M_ller-f900x600-F4F4F2-C-69b3ef61-443143.jpg (90,2 KB, 28 keer bekeken)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenDe micro van de camera kon het even niet aan, zeer slechte opname maar goed geeft een "beetje" een idee......maar eigenlijk ook weer niet
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk BerichtenPorsche 918 RSR 2011
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten* begint te sparen om volgend jaar een 997 GT3 RS over te nemen *
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenEn hij had een witte baard aan zeker toen
Ik voorspel misschien volgend jaar, maar zeker in 2013 (na 2 jaar) zo'n hypothetisch topic van ons Jokke
Binnen 3 jaar zoek ik dan een gewone GT3
"rept zich naar het topic van ir°fuel "
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenIdd, een GT3 van 3 a 4 jaar met 369765 km op de teller zal niet heel veel geld gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenBinnen 3 jaar zoek ik dan een gewone GT3
"rept zich naar het topic van ir°fuel "
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenIdd, een GT3 van 3 a 4 jaar met 369765 km op de teller zal niet heel veel geld gaan
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenTe laat , die is al besproken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenDe micro van de camera kon het even niet aan, zeer slechte opname maar goed geeft een "beetje" een idee......maar eigenlijk ook weer niet
+ YouTube Video
Zitten de originele klepjes er nog in ? Dan kan de PSE-mod die ik en Joris lieten doen misschien redding brengen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenTe laat , die is al besproken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk BerichtenNet zoals die Cayman zeker
Als de GT3 morgen te koop komt moet ik idd afhaken ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenUit ervaring weet ik dat filmpjes amper weergeven wat je in 't echt hoort, hier klinkt het echt alsof de camera het volume moeilijk aankon, ben benieuwd ! Als 'm luider dan een Mk2 GT3 mag je Mettet, Zolder,... al vergeten vrees ik.
Zitten de originele klepjes er nog in ? Dan kan de PSE-mod die ik en Joris lieten doen misschien redding brengen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenUit ervaring weet ik dat filmpjes amper weergeven wat je in 't echt hoort, hier klinkt het echt alsof de camera het volume moeilijk aankon, ben benieuwd ! Als 'm luider dan een Mk2 GT3 mag je Mettet, Zolder,... al vergeten vrees ik.
Ik heb die PSE mod idd laten doen, en hij is dan wat stiller, maar ik denk dat het dan nog niet ver zit van een standaard met kleppen open.
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichtenheeft beloofd dat hij hem 3 jaar bijhoudt
Graptjen he !Last edited by Jokke_vlo; 11/01/2011, 16:55.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
Zou ik mogen vragen om u in maanden uit te drukken
Graptjen he !
Tegen dat ik mij zoiets kan permitteren , ben ik in pensioen en koop ik mij beter een goede wandelstok
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenJaja, tot het allemaal zo ver is, dan wil niemand 'm, 1000% zeker
Dan is het het goede moment niet, heb je al een andere kar, mag je niet van je vrouw, enz. Of achteraf, als 'm verkocht is : "Jammer dat 'm weg is, ik had ook sterke interesse"
Soit, off topic
Gisteren werd de R8 ook al gereserveerd... ik zeg nu nog juist jaja... en daarmee uit.
off topic dus
Comment
Comment