Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
    Als 'm luider dan een Mk2 GT3 mag je Mettet, Zolder,... al vergeten vrees ik.
    Mijn 997S met europipe was voor Zolder te luid aan het bruggetje, in dekanaalbocht niet.
    Ik moest telkens efkes "lichten".
    Als je met een paar anderen in de buurt passeert is het geen probleem? dan hebben ze geen correcte waarde.
    ik vroeg telkens mijn geluidsuitprint op achteraf..
    kon zo de rondetijden berekenen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
      Porsche 918 RSR 2011
      Mooiste nieuwe designwending ooit bij porsche imo.

Comment

Jaja, tot het allemaal zo ver is, dan wil niemand 'm, 1000% zeker

Dan is het het goede moment niet, heb je al een andere kar, mag je niet van je vrouw, enz. Of achteraf, als 'm verkocht is : "Jammer dat 'm weg is, ik had ook sterke interesse"

Soit, off topic
        Was voor te lachen van mij

Comment

• Dikken bal Jokke! Een droom voor mij!

Comment

• Iemand die weet hoe je de (grote) centercap van een Porsche 356 verwijderd?

Voor een oude kever zegt men: "pop off using a flat blade screw driver" maar ik zou liefst niets breken!

Bijhorend fotootje..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
              Ik kan dat verhaal ook... iedereen reserveert mijn auto's.... tot op t moment... te vroeg te laat te duur...
              Gisteren werd de R8 ook al gereserveerd... ik zeg nu nog juist jaja... en daarmee uit.

off topic dus
              Idem hier,bijna iedereen die met de Caterham meegereden heeft roept nog voor ze uitgestapt zijn,zoiets moet ik ook hebben
              Op het einde van dit seizoen zet ik hem normaal te koop,ben eens nieuwsgierig hoelang het duurt voor hij verkocht is.

Comment

Uit ervaring weet ik dat filmpjes amper weergeven wat je in 't echt hoort, hier klinkt het echt alsof de camera het volume moeilijk aankon, ben benieuwd ! Als 'm luider dan een Mk2 GT3 mag je Mettet, Zolder,... al vergeten vrees ik.

Zitten de originele klepjes er nog in ? Dan kan de PSE-mod die ik en Joris lieten doen misschien redding brengen...
                Voor zover je kan vergelijken zonder de twee auto's net na mekaar te horen denk ik dat die toch wel een pak luider is dan een MkII.

Comment

• Maat van mij heeft net een GT3-RS gekocht, wat een pareltje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                    Dikken bal Jokke! Een droom voor mij!
                    gooi gewoon die bouwplannen overboord joh !
                    Porsche 996 GT3 RS
                    Porsche 964 RS
                    BMW ///M3 e30
                    Mercedes c250 CDI AMG
                    www.flamebox.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                      gooi gewoon die bouwplannen overboord joh !

De madam zegt: " das toch ni grappig?! "

Comment

• Geslaagd!

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                          Geslaagd!

Sprits !!!!

2011 => Geel (ik val in herhaling maar dit is toch een mooie bevestiging)

Comment

• Hej Jokke zie een keer hierboven
                            een Mk1 met decals van een Mk2
                            misschien een gedacht
                            Een goede raad
                            Verkoop nooit een auto aan vriend of goede kennis
                            Er komt toch maar miserie van
                            Ik spreek uit ervaring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                              Iemand die weet hoe je de (grote) centercap van een Porsche 356 verwijderd?

Voor een oude kever zegt men: "pop off using a flat blade screw driver" maar ik zou liefst niets breken!

Bijhorend fotootje..

Is daar geen "tool" voor voorzien bij het reservewiel of de wielsleutel ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                Geslaagd!

Geel is mijn kleur niet maar dit wil ik direct ! Zeer knap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bruno RS Bekijk Berichten
                                  Een goede raad
                                  Verkoop nooit een auto aan vriend of goede kennis
                                  Er komt toch maar miserie van
                                  Ik spreek uit ervaring
                                  Klopt!! = reden waarom ik het ook niet doe.
                                  Alleen de (meeste) kopers van mijn auto's zijn achteraf wel vrienden geworden .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                    Maat van mij heeft net een GT3-RS gekocht, wat een pareltje

Ken die kerel ook goed.. Is 22jaar oud en een zeer goede piloot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                      Is daar geen "tool" voor voorzien bij het reservewiel of de wielsleutel ofzo?
                                      Het is ondertussen gelukt met zo'n plastic tool om interieurpanelen los te wippen.

Comment

• Jullie krijgen blijkbaar wel wat knap spul binnen de laatste tijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                          Jullie krijgen blijkbaar wel wat knap spul binnen de laatste tijd

Hangt ervan af hé. Er zijn veel meer wrakken van 356'ers dan echte schoontjes.

Comment

Working...
                                          X