Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ook sein porsche ????

zal haast wel die man heeft sowwwww veel porsches

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten

Maar jongens toch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichten
        ook sein porsche ????

zal haast wel die man heeft sowwwww veel porsches
        Zou inderdaad goed kunnen. Een stuk of 46 heeft ie er, volgens internet.

Comment

• Tja, als het geld binnen stroomt zoals bij hem vind ik dat minder indrukwekkend.

Comment

• ?

Zoals: een overstroming met 1.000 doden tot gevolg is in Oceanië minder erg dan in Brazilië, want in Oceanië hebben ze toch zoveel water dus jah, wat verwondert dat dan nog?

Ik snap de logica niet. 46 Porsches is 46 Porsches, in mijn boekje.

Comment

• Bwa, ik vind dat gewoon een pak minder indrukwekkend als je er niet echt moet naar zien. Voor hem is een extra Porsche peanuts tenzij we over 917's spreken.

Comment

• Die '73 RSR 2.8 is niet van Seinfeld ;-)

Peter Kitchak with his Targa Florio winning 1973 Martini Porsche RSR. The only Porsche production based car invited to Goodwood this year and consistantly referred to during the event as the Best 911 in the World.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                  Bwa, ik vind dat gewoon een pak minder indrukwekkend als je er niet echt moet naar zien. Voor hem is een extra Porsche peanuts tenzij we over 917's spreken.
                  Zegt meer over jou dan wat anders.

Wees blij dat mannen met tonnen poen zo'n karren kopen, in orde zetten/onderhouden, en nog 't daglicht laten zien en asfalt laten shredden. Anders mocht je met de rechterhand aan de slag bij 't postertje boven je bed, so to speak.

Comment

• Weet niet of het al eens gepost werd, maar voor de Porcheliefhebbers toch de moeite.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Zegt meer over jou dan wat anders.

Wees blij dat mannen met tonnen poen zo'n karren kopen, in orde zetten/onderhouden, en nog 't daglicht laten zien en asfalt laten shredden. Anders mocht je met de rechterhand aan de slag bij 't postertje boven je bed, so to speak.
                      Ik heb geen enkel idee wat het een met het ander te doen heeft?

Ik zeg enkel dat ik het niet erg indrukwekkend vind dat die er 46 in z'n garage heeft staan gezien zijn financiële situatie.
                      Ongeacht of hij er nu mee rijdt of niet.
                      That's all.

En als het niet voor die rijke tisten was dan konden jij en ik er mss nog van dromen een RSR te bezitten.
                      Maar dan natuurlijk in een zuiver hypotetische, non-kapitalistische dimensie.

Comment

• + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• kzou maar al te graag wat willen rommelen met m,n fototoestel tussen die 46 porsches van meneer Seinfeld

Comment

• Comment

• Comment

• Photoshop van een straatversie van de 918 RSR, zeer geslaagd imo.

Credits to 'zbaums' van Teamspeed.

Comment

Zo extreem vet maken ze ze toch echt niet meer!

Breedte + bruutheid + Martini livery...

Comment

Zo een wielkassen! Steekt daar ook de achteras van een M3 onder????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      Zo een wielkassen! Steekt daar ook de achteras van een M3 onder????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                        Photoshop van een straatversie van de 918 RSR, zeer geslaagd imo.

Credits to 'zbaums' van Teamspeed.
                                        Check die heupen

Comment

Working...
                                        X