Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Algemeen geweten.
Er was iemand van dit forum die hem kende, maar weet niet meer wie.
Ik denk dat het over dezelfde wagen gaat en die is zeker geen replica, maar werd nauwkeurig gerestaureerd als ik me niet vergis. We hebben deze mensen enkele keren ontmoet op porscheuitstpkes.
Ie kan wel van eigenaar gewisseld zijn.De foto's zijn uit 2005.
Ondertussen is de blonde mevrouw in de auto jammer genoeg overleden.
hij was enkele jartent erug ook op de porsche days en daar stonden paar duisters bezig dat het ene replica zou zijn. Nu echt of niet het blijft een subliem ding om te zien en horen.
Vandaag een witte GT2RS gezien miljaar wat een wagen
Les van de dag: Volledig witte 997 GT3 RS'en met Europipe-uitlaat doen m'n hart toch wat sneller slaan.
Vooral als ze voordurend dwars voorbijgeschoven komen
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Les van de dag: Volledig witte 997 GT3 RS'en met Europipe-uitlaat doen m'n hart toch wat sneller slaan.
Vooral als ze voordurend dwars voorbijgeschoven komen
Les van de dag: Volledig witte 997 GT3 RS'en met Europipe-uitlaat doen m'n hart toch wat sneller slaan.
Vooral als ze voordurend dwars voorbijgeschoven komen
Conclusie, dat onze GTA het juist had. De Lotus is een perfecte leerschool.
Ok het is geen makkelijke wagen, maar zoveel makkelijker dan de Lotus ! Voor de eerste keer ging dat opmerkelijk vlot, al zeg ik het zelf.
Ik voelde me vrij snel één met de auto. We hebben wel een paar keer het rugzakje in gang gezet, en dan moet je verdomme snel zijn en gas durven geven ! Die reactie kweken voor op circuit zal nog niet evident zijn.
Gas lossen=bye bye auto.
Maar eindconclusie: 10x makkelijker driftbaar dan de Lotus, welke idd een zeer zeer goede leerschool is.
Ergens spijtig dat de Lotus dus ook weg gaat, want het is je ideale leermeester. De Porsche "vergeeft" veel meer.
Ik heb wel een paar keer kunnen "grabbelen" naar het stuur. Ik was het niet gewoon meer dan driekwart aan mijn stuur te draaien met de Lotus .
We gaan onze tanden nog mogen uitkuisen dees jaar on track met de Jokke
Bwah ik ken mannen die naar Finland op trainingskamp gaan dat is nog iets anders dan een halfuurk op wat oude macadam de Johnny uithangen.
Tegen een belachelijk lage snelheid wat liggen schuiven, dat is nog iets anders dan tegen 200 of meer per uur op een bochtje afstevenen, mij gedacht.
Comment