Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk BerichtenVoor de geïnteresseerden: in RS Magazine van januari worden een 993 met en zonder varioram met elkaar vergeleken. Interessante cijferconclusies!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenGij kunt ook geen klein beetje underdogje spelen Bruno
Comment
-
-
Als je nu ook nog de sound kon horen hé, ik hoor vooral dat die motor spinnende banden aan het poweren is.
Ik vermoed dat de sound wel knap zal zijn, kan niet anders, maar als je reclame maakt (ik bedoel hier de maker van het filmpje) voor je product is dit toch niet echt de pefecte clip
Comment
-
ja, teveel reclame en te weinig sound waarom doen ze nooit een driveby@ full throttle
Een gt3rs is toch een gemakkelijk controlleerbare auto, zelf een kind kan daarmee driften+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenEindconclusie?
Ze hebben 3 keer de tussensprint 80-120 gemeten. Enkel in vierde was de varioram versie sneller. In derde en vijfde was de op papier minder krachtige versie de snelste.
Nog iets interessant: vanaf eind '96 heeft men in Europa de "Amerikaanse" (langere) bakspreiding overgenomen om aan de milieunormen te voldoen (wat met een luchtkoeler steeds moeilijker werd). Vandaar dat de eerdere modeljaren een iets "fellere" indruk geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk BerichtenVoor de geïnteresseerden: in RS Magazine van januari worden een 993 met en zonder varioram met elkaar vergeleken. Interessante cijferconclusies!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno RS Bekijk BerichtenIk denk dat ik geen tanden meer zal hebben na dit jaar
Tanden kuisen neee Ik ga mijn tanden kapot bijten
Ik ben nu al gezond jaloers op al die mannen die echt kunnen rijdenLast edited by beltar; 18/01/2011, 00:02.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
Zolder, Puurs?
Zo ja, Hoe geboekt?
Comment
-
Comment