Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Werner zijne nieuwe auto?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
        Voor de geïnteresseerden: in RS Magazine van januari worden een 993 met en zonder varioram met elkaar vergeleken. Interessante cijferconclusies!
        Eindconclusie?

Comment

• Ik denk dat ik geen tanden meer zal hebben na dit jaar
          Tanden kuisen neee Ik ga mijn tanden kapot bijten
          Ik ben nu al gezond jaloers op al die mannen die echt kunnen rijden

Comment

• Gij kunt ook geen klein beetje underdogje spelen Bruno

Comment

• Duw graag iemand in de favorietenrol
              Dan val ik niet zo op

Comment

• Het valt wel op 450pk tsssss

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                  Gij kunt ook geen klein beetje underdogje spelen Bruno
                  It takes one to know one

Comment

• Gisteren iid ook niets van gemerkt

Comment

• leuke foto's voor in 't album jokke!!! heerlijk
                      Porsche 996 GT3 RS
                      Porsche 964 RS
                      BMW ///M3 e30
                      Mercedes c250 CDI AMG
                      www.flamebox.be

Comment

• best klinkende porsches vooral op het einde
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Als je nu ook nog de sound kon horen hé, ik hoor vooral dat die motor spinnende banden aan het poweren is.

Ik vermoed dat de sound wel knap zal zijn, kan niet anders, maar als je reclame maakt (ik bedoel hier de maker van het filmpje) voor je product is dit toch niet echt de pefecte clip

Comment

• ja, teveel reclame en te weinig sound waarom doen ze nooit een driveby@ full throttle

Een gt3rs is toch een gemakkelijk controlleerbare auto, zelf een kind kan daarmee driften
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Zalig Jokke. Blijven oefenen, en dat gaat op den duur echt goed meevallen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                Eindconclusie?
                                Varioram brengt enkel iets bij ts. 4000 en 5250 rpm.
                                Ze hebben 3 keer de tussensprint 80-120 gemeten. Enkel in vierde was de varioram versie sneller. In derde en vijfde was de op papier minder krachtige versie de snelste.

Nog iets interessant: vanaf eind '96 heeft men in Europa de "Amerikaanse" (langere) bakspreiding overgenomen om aan de milieunormen te voldoen (wat met een luchtkoeler steeds moeilijker werd). Vandaar dat de eerdere modeljaren een iets "fellere" indruk geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
                                  Voor de geïnteresseerden: in RS Magazine van januari worden een 993 met en zonder varioram met elkaar vergeleken. Interessante cijferconclusies!
                                  welke RS magazine , de franse of de nederlandse uitgave ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bruno RS Bekijk Berichten
                                    Ik denk dat ik geen tanden meer zal hebben na dit jaar
                                    Tanden kuisen neee Ik ga mijn tanden kapot bijten
                                    Ik ben nu al gezond jaloers op al die mannen die echt kunnen rijden
                                    @ Bruno, zaterdagavond op een feestje kennis gemaakt met Lieven... onze R8's stonde net na mekaar geparkeerd.... Je hebt de groeten.
                                    Last edited by beltar; 18/01/2011, 00:02.

Comment

• FR
                                      Wist zelfs niet dat er daar een Nederlandse versie van bestaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                        Toevalllig ook die witte RS gezien vandaag

Heb je ergens driftlessen gevolgd?
                                        Zolder, Puurs?

Zo ja, Hoe geboekt?

Comment

• Ik ga al sinds vorig jaar af en toe bij Philippe Menage.

www.maitriseduvolant.be

Comment

Working...
                                          X