Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
    FR
    Wist zelfs niet dat er daar een Nederlandse versie van bestaat?
    thnx

ja die bestaat alweer 2 of 3 jaar ofzo

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten
          Echt knap! Zowel de auto als de foto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
            Is dit het zelfde kleur of ir fuel
            prachtig

Comment

• Foto gekregen van ne maat van mij:

BMW X5 45e

Comment

• Niet mis! Maar dan zou ik wel de originele striping op de zijkant er af laten.

Comment

• Eigen 4-cylinder voor Boxster en Cayman

Een Porsche met een viercilinder van een ander merk uit de Volkswagen Groep? Dat gaat ze in Zuffenhausen toch net wat te ver. Vandaar dat het merk een eigen viercilinder instapmotor ontwikkelt. Wat er niet bijstaat op Autoweek is dat het wel zou gaan over een 4- cylinder boxermotor

Comment

• Achterste velg lijkt behoorlijk diep, valt me normaal niet zo op. Wielkastverbreding vooraan lijkt me die van de Cup te zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

Achterste velg lijkt behoorlijk diep, valt me normaal niet zo op. Wielkastverbreding vooraan lijkt me die van de Cup te zijn?
                      Dat lijken mij gewoon de standaard fenders?

In ieder geval supervet met die striping.

Comment

• Ik denk dat het achterste camber veranderd is
                        Maar de voorste wielkastverbreding is origineel
                        Het ziet er toch hetzelfde uit als de mijne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door porsche Bekijk Berichten
                          Een Porsche met een viercilinder van een ander merk uit de Volkswagen Groep? Dat gaat ze in Zuffenhausen toch net wat te ver. Vandaar dat het merk een eigen viercilinder instapmotor ontwikkelt. Wat er niet bijstaat op Autoweek is dat het wel zou gaan over een 4- cylinder boxermotor

http://www.autoweek.nl/autonieuws/15...ster-en-Cayman
                          Vroeger deden ze dat nochtans ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bruno RS Bekijk Berichten
                            Ik denk dat het achterste camber veranderd is
                            Maar de voorste wielkastverbreding is origineel
                            Het ziet er toch hetzelfde uit als de mijne
                            Je hebt gelijk, ik had de foto van het vooraanzicht niet bekeken.

Comment

• Porsche wil in VS en China gaan produceren
                              .

Porsche wil jaarlijks niet minder dan 200.000 wagens verkopen. Niet niks voor een exclusief merk, en daarom zijn de duisters genoodzaakt elders te gaan produceren, ver buiten Duitsland. Chief Executive Meuller sprak met Focus Magazine en meldde daar een mogelijke productie in de Verenigde Staten of China. Het lijkt ons het meest logisch dat Porsche voor hun mini-cayenne 'Cajun' naar China trekt. De Audi Q5 wordt daar momenteel gebouwd, in de fabrieken van Changchun, en diezelfde Q5 is de basis van de Cajun. Volgens Meuller staan de klanten er niet op dat hun Porsche in Leipzig wordt gemaakt. Het enige dat telt is 'Engineered by Porsche'. (bron : autofans.be Pieter Aertgeerts)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BernieDC Bekijk Berichten
                                [B][FONT=Times New Roman]Volgens Meuller staan de klanten er niet op dat hun Porsche in Leipzig wordt gemaakt. Het enige dat telt is 'Engineered by Porsche'. (bron : autofans.be Pieter Aertgeerts)

Dat is bullshit.

Het enige wat voor de meesten telt is dat er een Porsche badge op de wagen hangt. Al de rest is bijzaak.

Comment

• Last edited by ; 18/01/2011, 23:29.

Comment

• De 2e foto is compleet buiten proportie

Comment

• Eergisteren een blauwe 997 Speedster gezien. Impressive
                                      Was nummer 352 van de 356. Morgen eens wat foto's nemen
                                      1982 BMW E28 528i
                                      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                                        Eergisteren een blauwe 997 Speedster gezien. Impressive
                                        Was nummer 352 van de 356. Morgen eens wat foto's nemen
                                        Op Belgische platen?

Comment

Working...
                                        X