wat zijn die prijzen zoal?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtenwat zijn die prijzen zoal?
+ YouTube Video
Op het recht stuk van Abbeville kon ik met mijn 996TT pas op hem beginnen inlopen vanaf 160 km/h (en bij het rempunt voor de eerste rechtse deed ik daar ong. 175 km/h, dus dat was al vrij ver op het einde).
En dan de sound... Goose bumps!
2001 Porsche 996TT (the automotive equivalent of a sledgehammer) SOLD
2005 BMW 530D Touring (kids hauling device)
2009 Suzuki GSXR1000 (madferit)
2005 Husqvarna 450 TE (to get dirty) FOR SALE
2013 Nissan Leaf (daily)
1972 Honda Novio 50 cc 4-stroke (to be restored)
Comment
-
basis is een 3.2 carrera van '84...dus met 915 boite. Deze is geretro-looked naar een 911 2.8 RSR (zoals de foto een paar posts hoger). Eigenaar heeft dit jaar de look veranderd naar ST door voorbumper en achterklep aan te passen... ook in het interieur hebben de RSR kuipjes plaats geruimd voor "bravere" sportstoelen a la ST.
Beide looks kunnen me wel bekoren eigenlijk. Velgen zijn 8x16 en 9.5x16 achteraan. Uitlaat is ook aangepast aan de early-911 look
Het is geen 100% replica, daarvoor mankeren er een aantal echt specifieke stukken, maar het oogt wel lekker!Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtenferm hé!!! zijn alle 3 "backdates"... basis zijn 3.0SC of 3.2's.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWordt dat vaak gedaan?
- oudjes gaan meer en meer geld en het wordt zonde om ze om te bouwen
- er zijn genoeg verkrachte 3.0sc's, 3.2's (bijvoorbeeld turbo look of 964 look)
- oudjes hebben enorme last van roest waardoor het project ni te onderschatten zou zijn
- 3.0 en 3.2 zijn stevige basis waar slechts oppervlakkige cosmetische werken nodig zijn
- je hebt meteen voldoende power (+200pk)
- je hebt een verbruik van 10l tegenover 20l in een oudje
- 3.0 en 3.2 zijn zeer betrouwbaar.
=> kortom, de voordelen wegen ni op tegen de nadelen... qua "waarde" natuurlijk lang ni het echte spul maar voor een schappelijk budget wel een mooie fun car!Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Anyway the 911 is a bit of a frankenstein with little left of the original car.
This is a quick list of what has been done to the car that is not original (Zuffenhaus is the shop that did the work)
- TRE IROC front bumper
- Zuffenhaus adjustable splitter
- Mocal 72 ROW oil cooler
- Zuffenhaus oil cooler ducts
- 930 Front Fenders w/ antenna delete
- H4 front headlights
- AJ USA Brake cooling kit
- 930 front calipers and rotors
- Rennline 935 tow hooks
- ERP 935 front suspension kit
- Smart Racing camber Boxes + plates
- Smart Racing/Fox adjustable front shocks
- Zuffenhaus RSR-style cross strut brace replica + brackets
- Fuel Safe SA 100 fuel Cell
- Rennline Battery relocation to smuggler box kit
- Odyssey battery
- Smart Racing/Fabcar dual master cylinder
- Emergency battery switch off
- 993 windshield and seal
- 993 window seals
- Zuffenhaus single wiper conversion
- TRE '74 RS replica mirrors
- 10k rpm rev counter
- 320km/h speedometer
- additional voltmeter + trans temp gauge
- On dash brake bias shift knob
- GT3 RS quick release hub
- Momo race suede steering wheel
- Manual window conversion
- 74 RSR door panels
- Glove box lid delete
- 964 floorpan swap
- Lowered seat rails
- 74 RSR carpet
- 6pt harness eye bolts
- Color coded leather Recaro Pole Position seats
- Alcantara roof liner
- 4pt custom made roll bar
- 3pt fire suppression system
- New G50/31 6-speed transmission
- 993 RS short shift kit
- 993 RS transmission mounts
- 3-point seat belt coversion for rear seats
- 964 rear window
- Zuffenhaus RSR parking brake conversion
- Zuffenhaus RSR strut tower reinforcements
- Wevo sway bar mounts
- ERP 935 spring plates
- Smart Racing/Fox adjustable Rear shocks
- 935 rear trailing arms
- 930 rear calipers and rotors
- Zuffehnaus 964 oil tank relocation
- Wevo motor mounts
- Instant-G 3.9L n/a engine (385hp @ 7,600 rpm)
- 1 7/8 Instant G headers
- IROC replica exhaust tips
- TRE IROC tail
- 964 3.8 RS Carbon fiber wing (track only)
- TRE Rear bumper
- 74 RS rear tag lights
- 74 RS rear fog light
- Euro tail lights
- 9.5x17 Linsdey RSR P2 front wheels
- 11x17 Lindsey RSR P2 rear wheels
- IROC rear reflector fill panel
In progress
- Centerlock hub conversion
- 9.5x15 917 forged replica front wheels
- 11x17 917 forged replica wheels
The engine details are:
- 993 case
- 3.9 CMW P&C
- Titanium valvetrain
- Titanium retainers and springs
- Solid rockers (tappers) conversion
- 45mm ported heads
- RS size valves
- Jenvey ITBs
- DC 62 cams
- Motec M600 ECU
Comment
Comment