Schitterend
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenPedaalstand lijkt mij niet ideaal om te tiphielen, of zie ik dat verkeerd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtenferm hé!!! zijn alle 3 "backdates"... basis zijn 3.0SC of 3.2's.
Mark912 weet daar meer over,ik zal hem eens een link vragen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk BerichtenIk dacht dat er in Deurne een firma was waar ze SC's ombouwen naar RSR.
Mark912 weet daar meer over,ik zal hem eens een link vragen.Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtendie bauwe is schitterend!!! maar zit toch wel een enorm budget in hoor.... daarvoor koop je een 997.2 GT3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDe vraag is, wat heb je het liefst in je garage staan... Ik zou het niet zo'n vanzelfsprekende keuze vinden.
Maar als ik al een GT3 zou hebben en ik het nog budget voor iets anders .... tempting !
Comment
-
dan toch de 997.2 denk ik...Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDe vraag is, wat heb je het liefst in je garage staan... Ik zou het niet zo'n vanzelfsprekende keuze vinden.Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Trouwens Porker: vergeet niet dat ouwe auto's maar al te vaak "nice to look at, but shit to drive" zijn hé... da's goed voor es occasioneel, maar van een GT3 heb je 100 keer meer plezierPorsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk BerichtenTrouwens Porker: vergeet niet dat ouwe auto's maar al te vaak "nice to look at, but shit to drive" zijn hé... da's goed voor es occasioneel, maar van een GT3 heb je 100 keer meer plezier
Comment
-
Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenAkkoord, maar zo'n modern opgevatte oldie is een ander verhaal denk ik? Tenslotte als stijfheid, ophanging, remmen, ... allemaal up-to-date zijn kan dat toch bezwaarlijk 'shit to drive' zijn?Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtenboite is grootste storende factor... ga maar es een 3.2 met 915 bak rijden
997 RS it is then!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk schaar me achter uw expertise.
997 RS it is then!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenMooi meneer,
Gelieve hier en hier te tekenen...
Er volgt dan nog een brief om het voorschot te regelen...
Groeten,
Robbie
Slimme zet , zeker hier op het forum !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
En het zijn solden...
2 kopen is één gratis
Comment
Comment