Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
    boite is grootste storende factor... ga maar es een 3.2 met 915 bak rijden
    Ik verschoot al fem toen ik een 3.2 met G50 mocht rijden, da's ook al ni van de poes vond ik .
    Zecht genoeg over hoe 't moet zijn met een 915

Comment

M'n ex Carrera 3.2:

Fuchs in kleur

Wist helemaal niet dat je zo ene gehad hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Fuchs in kleur

Wist helemaal niet dat je zo ene gehad hebt.
        beter zelfs => Turbo-fuchsen in kleur... 8 en 9x16, lekker breed voor een smalle kas en was echt een vet zicht met die ballon-bandjes eromheen... echt '80-ies look

Heb 'm ni zo lang gehad... februari tot oktober in hetzelfde jaar... 7000km mee gereden, inclusief tripje tot Le Mans Classic.... heeft plaats moeten ruimen voor een 964RS. Ongelofelijk hoe ik sinds een dik jaar de 3.2 wel ergens "mis"...als ik bedenk aan welke prijs ik die destijds gekocht heb, en wat ik nu zie staan voor dergelijk auto's
        Porsche 996 GT3 RS
        Porsche 964 RS
        BMW ///M3 e30
        Mercedes c250 CDI AMG
        www.flamebox.be

Comment

beter zelfs => Turbo-fuchsen in kleur... 8 en 9x16, lekker breed voor een smalle kas en was echt een vet zicht met die ballon-bandjes eromheen... echt '80-ies look
          Waren de Fuchsen dan achteraf gespoten? Want ik dacht (kan dus verkeerd zijn) dat de 'Ab Werk lackierte' Fuchs-velgen op de Turbo een gekleurd embleem hadden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
            Ik verschoot al fem toen ik een 3.2 met G50 mocht rijden, da's ook al ni van de poes vond ik .
            Zecht genoeg over hoe 't moet zijn met een 915
            Wat heerlijk is aan die pré-964 elfjes => een tik tegen de gas en de motor vliegt in toeren...hangt een schijfje tegen de krukas ipv een vliegwiel, zo lijkt het wel... bijna net zoals bij een 64RS!! Dikke plus op gebied van ambience de conduire!

En ze zijn verre van traag hé... ok het zijn geen bommen, maar wel zeer vlotte autootjes ook nog naar hedendaagse norm
            Porsche 996 GT3 RS
            Porsche 964 RS
            BMW ///M3 e30
            Mercedes c250 CDI AMG
            www.flamebox.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
              Waren de Fuchsen dan achteraf gespoten? Want ik dacht (kan dus verkeerd zijn) dat de 'Ab Werk lackierte' Fuchs-velgen op de Turbo een gekleurd embleem hadden.
              ik heb ze zo gekocht op de wagen... maar volgens mij behoren die niet origineel tot de auto... dat elfje was een italiaan van origine trouwens
              Porsche 996 GT3 RS
              Porsche 964 RS
              BMW ///M3 e30
              Mercedes c250 CDI AMG
              www.flamebox.be

Comment

Laat die GT3 maar staan dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk Berichten
                  Ik dacht dat er in Deurne een firma was waar ze SC's ombouwen naar RSR.
                  Mark912 weet daar meer over,ik zal hem eens een link vragen.
                  If you have an oldtimer car that needs to be rebuilt, you can always contact us. You will de driving with it again in no time.

Comment

Wat heerlijk is aan die pré-964 elfjes => een tik tegen de gas en de motor vliegt in toeren...hangt een schijfje tegen de krukas ipv een vliegwiel, zo lijkt het wel... bijna net zoals bij een 64RS!! Dikke plus op gebied van ambience de conduire!

En ze zijn verre van traag hé... ok het zijn geen bommen, maar wel zeer vlotte autootjes ook nog naar hedendaagse norm
                    Dat was ook mijn eerste indruk, gasrespons was zeer snel. Dat in combinatie met een meer dan vlotte acceleratie en een -geluid =

Comment

• Bij ons thuis hadden ze eerst een cabrio SC en daarna een 3.2.
                      De 3.2 vond ik maar een tam kraam, had iets te maken met dat het een kat versie was ofzo, de SC echter is tot nu toe een van de leukste wagens waar ik al mee reed, ongelofelijk vinnig en zo aan de gas hangen.

Comment

• de SC in betere tijden, is daarna in een afgrond naast een slipperige ardense weg beland

Comment

• Comment

• + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mijn versie van Jokke Vlo zijn 'stuurmanskunstenbeeldmateriaal'. Ik was in een nogal 'episch-dramatische' bui tijdens het editen.

Comment

• Porsche RS voor de sportieve vader

Porsche TH2 RS

Filmpje met Rohrl

Zot

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                    Porsche RS voor de sportieve vader

Porsche TH2 RS

Filmpje met Rohrl

Zot
                                    Ook met 1200 pk te krijgen?
                                    Gewoon absurd, ik zou wel weten wat te doen als ik geld te veel had. We liefst in het zilver, en met wat minder opzichtige details.

Comment

• In dit filmpje kun je kiezen tussen 996 997 gt3 en rs mk1 en 2
                                      Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Wat is die GT3RS mkII toch prachtig ;-)
                                      Last edited by ; 22/01/2011, 22:28.

Comment

• Walter in dat busje

Comment

• Aan hoeveel versies zitten we nou al van de 911?

De 911 Black Edition coupé en cabrio.

Willkommen bei Porsche! Hier finden Sie Informationen zu allen Porsche Fahrzeugen, Services, Händlern in Ihrer Nähe und allem rund um die Marke Porsche.

Wij dachten dat er al genoeg varianten van de Porsche 911 op de markt waren, maar volgens Porsche is dat nog niet het geval. Aanschouw de nieuwe Porsche 911 Black Edition. De Porsche 911 Black Edition wordt door een 3.6 liter grote flat six aangedreven. Die motor levert 345 pk en stuwt de wagen in […]

Comment

Working...
                                          X