Oorspronkelijk geplaatst door krisd1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenDa's in Dubai, wedden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
Een 911 voor dagelijks gebruik, budget 45.000-50.000 euro, kilometerstand < 80.000 km, manueel.
Nog enkele 'eisen':
garantie
bij voorkeur geen 996 tenzij een 4S
geen cabrio
Te vinden? ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk BerichtenVraagje voor de mobile-adepten:
Een 911 voor dagelijks gebruik, budget 45.000-50.000 euro, kilometerstand < 80.000 km, manueel.
Nog enkele 'eisen':
garantie
bij voorkeur geen 996 tenzij een 4S
geen cabrio
Te vinden? ?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEen 997.1 C2 moet je kunnen vinden voor dat bedrag zonder al te veel problemen.
Ik lees vaak dat mensen in Duitsland gaan zoeken naar interessante 2dehands Porsches. Op mobile.de ben ik enkele exemplaren tegengekomen die er erg gunstig geprijsd uitzien (cfr link hierboven).
Even betrouwbaar of te vermijden?
Enige probleem, mijn Italiaans verhoudt zich tot mijn Duits zoals mijn Chinees tot mijn Frans. Maar zo ver staan we nog niet.Last edited by BelgianTriple; 29/01/2011, 15:29.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk Berichtenmmmmmmmmm.....badkamerblauw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenAls ge u ni al te zeker voelt van uw stuk en niet in t zak gezet wilt worden, maar ge gaat wel een paar 1000 meer betalen, ga dan gewoon naar een officiele Porsche dealer in Duitsland en koop u ene met Porsche Approved garantie op.
Als het zo ver is (zomer 2011) en ik in Duitsland koop bij een niet-Porsche-dealership laat ik mij vergezellen door iemand met de nodige technische kennis.
Ik vind die Italiaanse advertenties in het oog springen door hun lagere prijs tov gelijkwaardige 997's uit Duitsland.
Dit heb ik altijd al een knappe kleur gevonden voor de 993 Turbo. Op een 997 zou dit helemaal niet staan.
Comment
-
Vandaag was ik uitgenodigd bij Porsche in Eindhoven. Er was een Porsche Exclusive en Tequipment happening. Van elke versie stonden er dus van die speciale reeksen, alsook de GT2 RS, de GTS, de Sport Classic en de Speedster. Ook stonden er knappe jonge tweedehands Porsches zoals 3 stuks 997 GT3 RS, een witte en 2 oranje. Volgens de verkoper zou volgende week ook nog een zilveren binnenkomen.
Ik heb enkele foto's getrokken met mijn BB. De kwaliteit trekt op niet veel, maar hopelijk kunnen jullie er toch wat van genieten.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
GT2 RS
OO 00 OO
Comment
-
De GTS
De Sport Classic
Een Panamera in 't zilvergrijs met 20" Turbo-velgen. Zeer knap.
OO 00 OO
Comment
-
GT3 RS en GT2
GT2
OO 00 OO
Comment
-
Bij het zien van deze Porsche moest ik aan Porker denken.
OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe GTS
Deze week eens GT3 velgen geprobeerd op een GTS. Meteen een andere auto. Echt meteen een 100 keer knappere auto.
Comment
Comment