Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Speedhunters is an international collective of photographers, writers & drivers with a shared passion for uncovering the world's most exciting car culture stories.
My honouorable fellowP-heads, I seriously beg to differ! Schieffer moet je IRL zien. Ik vind het nog het mooist op een "simpele" 997 C2, maar dan met zwarte velgen. Schieffer was vroeger zelfs een standaard metallic kleur, maar zit nu in de speciale kleuren (kassa kassa). Ik had in 2008 bijna een 996 cab in Schieffer gekocht (maar de TT won uiteindelijk het pleit), so I may be a bit biased
2001 Porsche 996TT (the automotive equivalent of a sledgehammer) SOLD
2005 BMW 530D Touring (kids hauling device)
2009 Suzuki GSXR1000 (madferit)
2005 Husqvarna 450 TE (to get dirty) FOR SALE
2013 Nissan Leaf (daily)
1972 Honda Novio 50 cc 4-stroke (to be restored)
1.9A1 motor for sure with 480 hp for GT3
2. PDK-S (he used this term twice) which has been tested with the 9A1 for over 4 years he claims.
3.Weight loss of 180-200 lbs through use of composites.
4.Aboslutely no hybrid tech.He said specifically it doesnt fit the GT3 motif.
5.Confirmed no more Gt1 (Mezger) block after GT3 RS LE (he confirmed 4.0 RSR motor).
6.Stressed the move of the motor forward essentially making the car a mid-engine car, even though Porsche will never call it one. He says this will make the car more balanced.
Comment