Oorspronkelijk geplaatst door ames
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Zo vet die one offs. Enkele in bijlage: 964 turbo S slantnose, 964 turbo S lightweight, 993 speedster, 993 turbo cabrio en 993 WTL speedster.
Allemaal officiële Porsche one offs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenVan een 964Turbo cabrio kan ik me ook niet meteen iets herinneren, wel van de 993Turbo waarin een groot aantal 964 onderdelen werden gebruikt.
Geen 4wd, 3.6 360pk turbo motor uit de 965
...de details moet 'k zelf opzoekenPorsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten11 exemplaren als ik het goed heb.. allemaal in 't zwart geleverd bij eenzelfde dealer die ze daarna in de kleur moest spuiten die de klant wou.
...de details moet 'k zelf opzoeken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenHet bestaat dus weldegelijk, er zijn 6 stuks gebouwd door Porsche Exclusive in 1993.
De basis was de Carrera 2 WTL cab. Het is mij niet helemààl duidelijk ma ik heb de indruk dat die - behalve de looks - ook de remmen, onderstel en wielen met de TT deelden.
Bovendien ook uitgerust met volleder, airco, BC, verbeterde audio en elektrische zetels.
Merkwaardig: normaal gezien hebben de TT's van '93 een 3.6, terwijl de TT cabs nog de 3.3 hadden steken. Zou komen doordat Porsche Exclusive nog een hoop 3.3's liggen had...
De achterspoiler van de WTL was opklapbaar, maar in combinatie met de turbo was hier geen plaats meer voor. Daarom werden de TT cabs voorzien van de TT 3.6 Flachbau spoiler.
Het exemplaar uit Total 911 is een RHD, eerste eigenaar was Douglas Hill, ooit voorzitter van Newcastle FC. Momenteel te koop voor een € 100k...
Ik zou niet twijfelen alleszins. Ongelooflijk mooi!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten11 exemplaren als ik het goed heb.. allemaal in 't zwart geleverd bij eenzelfde dealer die ze daarna in de kleur moest spuiten die de klant wou.
...de details moet 'k zelf opzoeken
En idd: RWD, 1 turbo, 3.6 aan een 5-bak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZo vet die one offs. Enkele in bijlage: 964 turbo S slantnose, 964 turbo S lightweight, 993 speedster, 993 turbo cabrio en 993 WTL speedster.
Allemaal officiële Porsche one offs.
Comment
-
Leichtbau te koop:
Stonden er aanvankelijk 2 te koop.
Vet spel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenLeichtbau te koop:
Vet spel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenLeichtbau te koop:
Vet spel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenBij Beerens heeft er een hele tijd een te koop gestaan met een zeer lage kilometerstand.
Is de uwe voor een spotprijs van 189911 EUR.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenStaat er nog altijd. Is van Juni 1991 en heeft amper 62 Km op de teller.
Is de uwe voor een spotprijs van 189911 EUR.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenIs inderdaad die die ik bedoel. Enorm knappe wagen. En blijkbaar ook zowatvde enige 964 die echt goed zijn waarde houdt. Bvb de 964 turbo's die ik al een hele tijd aan het volgen ben zijn het laatste half jaar redelijk beginnen dalen in prijs.
Comment
Comment