Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
waar staat die TT nu eigenlijk voor, ik zie dat hier zo vaak gezegd worden maar ik zie echt niet wat ermee bedoeld word, alleen dat het over een turbo gaat
waar staat die TT nu eigenlijk voor, ik zie dat hier zo vaak gezegd worden maar ik zie echt niet wat ermee bedoeld word, alleen dat het over een turbo gaat
@Daggie: gij post 'verdacht' veel TT de laatste tijd
2+2 nodig??????
Nodig? Nee helemaal niet .. Wel heb ik recent met enkele TT's gereden .. en dat waren eigenlijk van de leukste rij-ervaringen die ik al beleefd heb. De manier waarop dat zijn vermogen op de baan zet en doorgeeft aan de bestuurder vond ik gewoon geweldig. Dus, mocht in op zoek zijn (which I'm not) dan zou een TT bijzonder veel kans maken. Maar ik zou wel graag eerst eens vergelijken met bv. een GT3.
Nodig? Nee helemaal niet .. Wel heb ik recent met enkele TT's gereden .. en dat waren eigenlijk van de leukste rij-ervaringen die ik al beleefd heb. De manier waarop dat zijn vermogen op de baan zet en doorgeeft aan de bestuurder vond ik gewoon geweldig. Dus, mocht in op zoek zijn (which I'm not) dan zou een TT bijzonder veel kans maken. Maar ik zou wel graag eerst eens vergelijken met bv. een GT3.
Dat had ik hier ergens al eens gezegd hoor
na de 1M zou'k ook wel een TT willen,
'k geniet toch meer van een leuke roadtrip dan van 't circuit
en dan is een TT net wat comfy'er
contra: waardevastheid is bij een GT3 toch beter dan bij de turbo's
Comment