Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een gok: omdat dat iets robuuster is met die turbo er op? Zo een blok krijgt toch iets te verwerken...
Tja, die Turbo mk2 heeft het 3.8 blok waarvan men zegt dat het zuiniger, lichter, properder enz is. Mss toch wat problemen hier mee? Is mss een questie zoals bij de E36 M3 waar de 3.0 ook als sterker blok tov de 3.2 staat...
Tja, die Turbo mk2 heeft het 3.8 blok waarvan men zegt dat het zuiniger, lichter, properder enz is. Mss toch wat problemen hier mee? Is mss een questie zoals bij de E36 M3 waar de 3.0 ook als sterker blok tov de 3.2 staat...
GT2RS is gebaseerd op het GT2 blok wat dus het oude Mezger blok is met turbo's op. De nieuwe Porsche turbo heeft het nieuwe DFI blok. Voor trackgebruik denk ik dat ze nog niet klaar zijn met dat DFI blok om het even rock solid te hebben. Zal voor de volgende GT3 worden.
En het is wel degelijk een vooruitgang, dat DFI blok, ondanks de sound. Weegt een stuk minder en heeft een lager zwaartepunt.
GT2RS is gebaseerd op het GT2 blok wat dus het oude Mezger blok is met turbo's op. De nieuwe Porsche turbo heeft het nieuwe DFI blok. Voor trackgebruik denk ik dat ze nog niet klaar zijn met dat DFI blok om het even rock solid te hebben. Zal voor de volgende GT3 worden.
En het is wel degelijk een vooruitgang, dat DFI blok, ondanks de sound. Weegt een stuk minder en heeft een lager zwaartepunt.
Feit, maar aangezien ze toch nog terug naar dat 3.6 blok grijpen wil toch ook wel zeggen dat het zeer goed is...
Comment