Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Het is een Turbo S met GT2/3 RS-velgen, GT2 koestwerkverbredingen en Carrera achterspoiler.

Ideale daily dus!
    Heeft die dan nog genoeg downforce zonder die tweedelige achterspoiler?

Comment

• + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

1:18

Comment

• Dat trekt echt op niks door die luchthapper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
          Dat "GT1-blok" is het beste/sterkste blok dat Porsche tot nu toe geproduceerd heeft, zijn zeer betrouwbare blokken.
          De RMS-leaks en het lossen van koelvloeistofslangen buiten beschouwing gelaten dan

Comment

• Is dat niet "gevaarlijk" zo zonder die spoilers? Dat heeft toch ook zijn nut?

Comment

• dat is mijn eerste reactie
              doe ik de mijnen niet aan

Comment

• Dat zijn gewoon foto's van tijdens nen detail he. Geen paniek

Die gasten hebben gewoon die spoiler gedemonteerd om beter te kunnen werken.

Comment

• Wat een prachtige machine...

Comment

Subliem imo...

Verdorie, dat is de moeite...
                    Een Targa Turbo, verder identiek aan bovenstaande, zou echter helemaal perfect zijn.
                    Of als ik toch mag muggenziften: de bumpers en uitlaattips heb ik nooit écht mooi gevonden.
                    Die grijze Turbo (MkI) die hier al enkele malen voorbij kwam (en nu onder meer de klare achterlichten heeft en een GT3 RS MkII spoiler), dàt was perfect.

Trouwens 2x door een Turbo op de Autobahn voorbij geblazen de voorbije dagen, en dat blazen mag je letterlijk nemen in dit geval.
                    Wat een sound, apart maar o zo vet.

Comment

• Leuk kleurtje

1991 Mazda MX-5 NA
                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                        Leuk kleurtje

Toch denk ik dat je dit rap beu bent

Comment

• Maybe. Maybe not.

Ik word dark olive nooit beu.

Comment

• ik vind die accenten super van die groene 997turboMK2, gele klauwen en gele gordels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                              Heeft die dan nog genoeg downforce zonder die tweedelige achterspoiler?
                              Een Carrera vliegt toch ook niet in het rond omdat hij geen achterspoiler heeft?

Comment

• Welk groen is bovenstaande Turbo ?

Comment

• @Porker: Feit, maar het voertuig in kwestie is hier een Turbo S en kan je toch moeilijk gaan vergelijken met een Carrera qua power ed.

Comment

• Da's geen dark olive maar tannengrün. Dimas zijn Cayenne is dunkelolive => is veel donkerder dan die kleur hierboven
                                    2021 Taycan 4S
                                    2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                      @Porker: Feit, maar het voertuig in kwestie is hier een Turbo S en kan je toch moeilijk gaan vergelijken met een Carrera qua power ed.
                                      Of een Carrera nu 300 rijdt of een Turbo, 300 blijft 300. Die Turbo gaat daar alleen net iets sneller zijn Dat je aan 300 echter meer stabiliteit hebt met meer downforce lijkt me logisch.

Comment

Een Carrera vliegt toch ook niet in het rond omdat hij geen achterspoiler heeft?

Eigenlijk hebben die wel een achterspoiler hé. Gewoon minder groot als die van de Turbo.

Comment

• Zondagvoormiddag een knappe oranje GT3 Rs zien rijden in gentbrugge met vrij recente nummerplaat. Nen mens zijn zondag kan slechter starten

Comment

Working...
                                          X