Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenJammer van die GT3RS, moest het een GT2RS geweest zijn stonden hier 2 van de heetste karren van het moment samenLast edited by Jokke_vlo; 19/02/2011, 10:49.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenOp Xbox en PlayStation vind ik dat ook
+ YouTube Video
beetje oubollig, ik weet het
Comment
-
Een nieuw turbo tijdperk komt er aan, dat staat vast..... alleen mijn ervaring is dat wagens met veel Electronica en met geblazen motoren op papier ferm machines zijn, maar spijtig genoeg sta je daar meer mee in de garage dan dat je kan rijden bij wijze van spreken. (of sta je als eigenaar oneindig te "modden")
Praktijk<>Theorie
Boekskes<><Praktijk
en tegenwoordig zeg je best ook
Testcar<>consumenten carLast edited by Jokke_vlo; 19/02/2011, 11:11.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichtendie 3.0 uit de Hybrid, is dat de 3.0 TFSI van Audi? Of toch een eigen ontwikkeling?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenEen nieuw turbo tijdperk komt er aan, dat staat vast..... alleen mijn ervaring is dat wagens met veel Electronica en met geblazen motoren op papier ferm machines zijn, maar spijtig genoeg sta je daar meer mee in de garage dan dat je kan rijden bij wijze van spreken. (of sta je als eigenaar oneindig te "modden")
Praktijk<>Theorie
Boekskes<><Praktijk
en tegenwoordig zeg je best ook
Testcar<>consumenten car
Comment
-
Best of both worlds, sportophanging (bvb damptronic met instelbaar hard/zacht), knapste velgen, sportinterieur niet té hardcore, turbopower makkelijk tot 530 pk en 700nm te drijven met enkel remap, zowel winter als zomer te rijden, hoog roadtripgehalte en toch ook inzetbaar on track. Redelijk foolproof en nog driftable.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenEen nieuw turbo tijdperk komt er aan, dat staat vast..... alleen mijn ervaring is dat wagens met veel Electronica en met geblazen motoren op papier ferm machines zijn, maar spijtig genoeg sta je daar meer mee in de garage dan dat je kan rijden bij wijze van spreken. (of sta je als eigenaar oneindig te "modden")
Praktijk<>Theorie
Boekskes<><Praktijk
en tegenwoordig zeg je best ook
Testcar<>consumenten car
142K<>242K
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
Best of both worlds, sportophanging (bvb damptronic met instelbaar hard/zacht), knapste velgen, sportinterieur niet té hardcore, turbopower makkelijk tot 530 pk en 700nm te drijven met enkel remap, zowel winter als zomer te rijden, hoog roadtripgehalte en toch ook inzetbaar on track. Redelijk foolproof en nog driftable.
Precies iets niet juist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenPanamera Hybrid geen optie?
Panamera Hybride... gek moet je zijn als je dat koopt. Kost meer als een 4S, en je verliest 110 liter kofferruimte.
Panamera Diesel gaat ideaal zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichtendie 3.0 uit de Hybrid, is dat de 3.0 TFSI van Audi? Of toch een eigen ontwikkeling?Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIs dezelfde motor als de Panamera S dacht ik.
Nee, is dezelfde aandrijflijn als in de Cayenne Hybrid. Dus 3.0TFSI van Audi met elektromotor en 8 traps tiptronic.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenVerwijs je nu naar je Panamera Turbo of ook de 3.6-3.8 Turbo modellen? Blijkt dat die toch niet zoveel problemen hebben? Elektronica kan bij elk merk problemen geven, dat is gekend maar het kan ook veel voordelen hebben... Dat van dat modden, over wat heb je het dan?
Electronica: zoveel dingen die stuk kunnen gaan en ook stuk gaan ! Bv: Een Panamera heeft om en bij de 40 stuurdozen....... ik begin beter en beter de fans van een atmosferisch stevig blok te begrijpen en appreciëren....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenNee is algemeen Jerain. Als ik rond mij kijk en hoor en afga op mijn eigen ervaringen dan is een Turbo (zeker als je hem gaat modden) toch wel sletig voor je wagen, met alle gevolgen van dien.
Electronica: zoveel dingen die stuk kunnen gaan en ook stuk gaan ! Bv: Een Panamera heeft om en bij de 40 stuurdozen....... ik begin beter en beter de fans van een atmosferisch stevig blok te begrijpen en appreciëren....
De Panamera is gewoon een jaar te vroeg op de markt gekomen. Lees: Porsche gebruikt de klanten als testpiloten. Niet bewust, uiteraard, maar daar komt het uiteindelijk wel op neer.
Een 997 Turbo bijvoorbeeld is écht wel een betrouwbare wagen. ALS daar iets aan scheelt, zijn dat meestal (relatieve) kleinigheden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDe Panamera is gewoon een jaar te vroeg op de markt gekomen. Lees: Porsche gebruikt de klanten als testpiloten. Niet bewust, uiteraard, maar daar komt het uiteindelijk wel op neer.
Een 997 Turbo bijvoorbeeld is écht wel een betrouwbare wagen. ALS daar iets aan scheelt, zijn dat meestal (relatieve) kleinigheden.
Zit hier enige waarheid in?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDe Panamera is gewoon een jaar te vroeg op de markt gekomen. Lees: Porsche gebruikt de klanten als testpiloten. Niet bewust, uiteraard, maar daar komt het uiteindelijk wel op neer.
Een 997 Turbo bijvoorbeeld is écht wel een betrouwbare wagen. ALS daar iets aan scheelt, zijn dat meestal (relatieve) kleinigheden.
Comment
Comment