Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
    Nee is algemeen Jerain. Als ik rond mij kijk en hoor en afga op mijn eigen ervaringen dan is een Turbo (zeker als je hem gaat modden) toch wel sletig voor je wagen, met alle gevolgen van dien.

    Electronica: zoveel dingen die stuk kunnen gaan en ook stuk gaan ! Bv: Een Panamera heeft om en bij de 40 stuurdozen....... ik begin beter en beter de fans van een atmosferisch stevig blok te begrijpen en appreciëren....
    Ik begrijp je probs heb gehad met de Panamera maar die 40 stuurdozen zijn niet alleen maar omdat het een turbo is? Het is een heel nieuwe ontwikkeling geweest die Panamera, ook een ingewikkeld systeem van schakelen, krachtverdeling over de wielen en een berg veiligheidsnufjes? Maar idd, des te meer elektronica des te groter de kans dat er 1 iets zal opgeven...

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
      En wij oranje.

      Tiens, dus die GT3RS'en zijn effectief enkel in vuilzakkleuren te krijgen?
      de mkII's zijn leverbaar in grijs, wit en donkerblauw

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
        Nee is algemeen Jerain. Als ik rond mij kijk en hoor en afga op mijn eigen ervaringen dan is een Turbo (zeker als je hem gaat modden) toch wel sletig voor je wagen, met alle gevolgen van dien.

        Electronica: zoveel dingen die stuk kunnen gaan en ook stuk gaan ! Bv: Een Panamera heeft om en bij de 40 stuurdozen....... ik begin beter en beter de fans van een atmosferisch stevig blok te begrijpen en appreciëren....
        Veel elektronica staat toch los van het "al dan niet turbo" zijn?
        Het is niet omdat je er een atmo blok inlepelt dat er plots veel minder elektronica inzit die problemen kan geven?

        Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        Een 997 Turbo bijvoorbeeld is écht wel een betrouwbare wagen. ALS daar iets aan scheelt, zijn dat meestal (relatieve) kleinigheden.
        Bedoel je de MKI of ook het DFI turbo blok uit de MKII?
        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

        Comment


        • Ik heb voor school wat verkoopcijfers (grafieken, geen artikels) nodig van Porsche, liefst van de laatste kwartalen.

          Iemand die me daarbij kan helpen?

          Comment


          • Ben weer wat tegengekomen.



            Comment


            • NOG!



              Comment


              • Pffffffffffffffff

                Comment


                • Kenners aanwezig met de realistische waarde van een nette 924 Turbo met niet te veel km's?

                  thanks!

                  Comment


                  • Die Manthey velgen op die turbo kosten echt een fortuin

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                      Kenners aanwezig met de realistische waarde van een nette 924 Turbo met niet te veel km's?

                      thanks!
                      Geen kenner maar ik denk iets tussen 10-15k euro's?

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk Berichten
                        Ik heb voor school wat verkoopcijfers (grafieken, geen artikels) nodig van Porsche, liefst van de laatste kwartalen.

                        Iemand die me daarbij kan helpen?

                        Comment


                        • Jerain, waarom geen manual 996 turbo? Scheelt toch een flinke slok op de borrel?

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                            Is de waarde van hun aandelen, geen verkoopcijfers (had ik ook al gevonden)

                            Toch bedankt voor de moeite!

                            Comment


                            • Ik weet niet of je er iets mee zijt, maar ik herinnerde me direct deze autoblog-artikels bij het lezen van uw post.

                              Pas op, wel reeds 4 jaar geleden http://www.autoblog.nl/archive/2007/...nd-als-porsche

                              En wat later blijkt...: http://www.autoblog.nl/archive/2007/...er-dan-porsche


                              In de reacties zijn er op autoblog soms ook nog interessante zaken te lezen. Hopelijk geraak je er mee verder. Wat studeer je trouwens?

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                Geen kenner maar ik denk iets tussen 10-15k euro's?
                                toch wel iets minder dacht ik?

                                moeilijk om betrouwbare richtprijzen over te vinden.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  toch wel iets minder dacht ik?

                                  moeilijk om betrouwbare richtprijzen over te vinden.
                                  Idd niet zo'n groot aanbod maar het is ook veranderlijk naargelang je eigen definitie van weinig km's... Is dat -50k of tussen 100k en 150k...

                                  Comment


                                  • 130k vind ik weinig voor een auto van 31 jaar oud

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                      Jerain, waarom geen manual 996 turbo? Scheelt toch een flinke slok op de borrel?
                                      Vergis je niet ik ben er nog niet naar op zoek maar ik bekijk alles wel graag. Manual zowiezo maar de voornaamste reden is het uiterlijk waar bij mij de 997 ver boven de 996 staat die direct een pak ouder lijkt. Verder is er nog het redelijk (relatief) kleine prijsverschil tussen een late 996 en vroege 997 waar je bij de 997 toch een serieus aantal verbeteringen hebt qua 4WD verdeling, ophanging, vermogen, variabele turbo... Met een 996 turbo zou men al sneller geneigd zijn om extreem te modden om toch maar op 997 niveau te kunnen komen waar je dan uiteindenlijk nog meer geld hebt uitgegeven dan dat je direct voor een 997 was gegaan en voor een kleine uitgave aan een remap op "supercarniveau" zit a la 530pk 700nm

                                      Begrijp me niet verkeerd, GT3 is zeker zo vet, maar anders! De laatste tijd spreken Porsches me meer en meer aan, als ik dit jaar nog eens met een paar kan meerijden zal dat alleen maar erger worden denk ik. Het is vooral nog toekomstmuziek, eerst de prijzen nog iets laten zakken met de komst van de nieuwe 991 en de M3 nog verder afraggen, heb er zin in.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                        130k vind ik weinig voor een auto van 31 jaar oud
                                        link?

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk Berichten
                                          Is de waarde van hun aandelen, geen verkoopcijfers (had ik ook al gevonden)

                                          Toch bedankt voor de moeite!
                                          Onder annual reports staat er ergens een rubriek met de verkoopscijfers van 2010. Ik denk markten ofzo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X