Ben ik dan de enige die de sound van een Porsche Turbo wel oke vind ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenBen ik dan de enige die de sound van een Porsche Turbo wel oke vind ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenBen ik dan de enige die de sound van een Porsche Turbo wel oke vind ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk BerichtenHeb je al eens meegereden met een GT3 (RS)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk BerichtenHeb je al eens meegereden met een GT3 (RS)?
wederom vind ik he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenToere?
Nee nog nooit
Damn ik wil nog een rit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
Ik heb al met een GT3 MKI, een GT3 MKII en een GT3 RS MKII meegereden.
Elk . Wat ik mij wel goed herinner is dat de soundbeleving bij de MKII generatie pakken meer is dan bij de MKI.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenEuhhhhhh ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenJa dan kan je ook vragen of hij al eens meegereden heeft met een Ferrari Enzo ofzo. Het is niet omdat iets anders vetter klinkt dat het ineens niet meer knap/luid genoeg is.
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenJa , en die klinkt natuurlijk nog vetter ... maar een 997 Turbo klinkt toch nie slecht hoor
wederom vind ik he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk BerichtenIk denk dat niemand kan zeggen dat hij het geluid van om het eender welke Porsche onaantrekkelijk vindt.
een stock 997 facelift Targa 4S...
ah nee dat telt niet, je kan niet iets onaantrekkelijk vinden als je het niet hoort
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenhmmm
ah nee dat telt niet, je kan niet iets onaantrekkelijk vinden als je het niet hoort
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenhmmm
ben rap content zeker ik ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenIk heb al eens met een 997 Targa 4S gereden en die klonk ook lekker ...
ben rap content zeker ik ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenNe facelift?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenIs van begin 2008 , neen dus zeker ?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk BerichtenZoon van Bruno RS ?
Ik heb al met een GT3 MKI, een GT3 MKII en een GT3 RS MKII meegereden.
Elk van de drie lijkt mij de perfecte daily te zijn. Hard, maar niet te. Er zat helaas te veel tijd tussen om de verschillen te onderscheiden. Wat ik mij wel goed herinner is dat de soundbeleving bij de MKII generatie pakken meer is dan bij de MKI.
Ik zou best ook graag eens de vergelijking willen maken met een Turbo, of zelfs met een 'gewone' Carrera.
zowel in de turbo als in de turbo heb ik een hele namiddag gezeten en ik was niet gekraakt achteraf dus qua zitcomfort zijn die allebei in orde voor daily (maar natuurlijk is dit wel subjectief)
ik heb ook al eens mee geweest met een cayman en men zegt dat het BIJNA hetzelfde is als een carrera het was fun maar de gt3 rs en de turbo zijn natuurlijk van een andere orde
Comment
Comment