Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ben ik dan de enige die de sound van een Porsche Turbo wel oke vind ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
      Ben ik dan de enige die de sound van een Porsche Turbo wel oke vind ?
      Heb je al eens meegereden met een GT3 (RS)?

Comment

Ben ik dan de enige die de sound van een Porsche Turbo wel oke vind ?
        Ik vond die ook OK maar je kan gewoon niet ontkennen dat de atmosound beleving van een GT3 elk zenuwtje in je lijf aangrijpt... imo toch een groot pluspunt van de GT3.

Comment

• Toere?

Nee nog nooit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
            Ja dan kan je ook vragen of hij al eens meegereden heeft met een Ferrari Enzo ofzo. Het is niet omdat iets anders vetter klinkt dat het ineens niet meer knap/luid genoeg is.

Comment

Ja , en die klinkt natuurlijk nog vetter ... maar een 997 Turbo klinkt toch nie slecht hoor
              wederom vind ik he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Toere?

Nee nog nooit
                Ik heb eens een minuutje of 16 in een Porsche GT3 meegeweest , is nie zo lang maar we hebben toch + 40 km afgelegd

Damn ik wil nog een rit

Comment

Ik heb al met een GT3 MKI, een GT3 MKII en een GT3 RS MKII meegereden.

Elk . Wat ik mij wel goed herinner is dat de soundbeleving bij de MKII generatie pakken meer is dan bij de MKI.
                  Euhhhhhh ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                    Euhhhhhh ???
                    Stock

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                      Euhhhhhh ???
                      997 Mk.II RS heeft een titanium center box die (met de kleppen open) luider is dan de Cup-car, als het dat is wat hij bedoelt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                        Ja dan kan je ook vragen of hij al eens meegereden heeft met een Ferrari Enzo ofzo. Het is niet omdat iets anders vetter klinkt dat het ineens niet meer knap/luid genoeg is.
                        Het lijkt mij redelijk overbodig om de sound van een Enzo erbij te halen in een discussie tussen een Turbo en een GT3 . Ik weet helemaal niet hoe een Turbo klinkt, dus kan ik er ook geen uitspraken over doen. Waarschijnlijk wel meer dan bovengemiddeld .

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                        Ja , en die klinkt natuurlijk nog vetter ... maar een 997 Turbo klinkt toch nie slecht hoor
                        wederom vind ik he
                        Ik denk dat niemand kan zeggen dat hij het geluid van om het eender welke Porsche onaantrekkelijk vindt. Ik dacht dat je uw vorige comment typte omdat je de sound van een Turbo nog vetter vond. Niet dat ik dat onmogelijk acht, maar dan moet het wel extreem zalig zijn .

Comment

Ik denk dat niemand kan zeggen dat hij het geluid van om het eender welke Porsche onaantrekkelijk vindt.
                          hmmm

een stock 997 facelift Targa 4S...

ah nee dat telt niet, je kan niet iets onaantrekkelijk vinden als je het niet hoort

Comment

hmmm

ah nee dat telt niet, je kan niet iets onaantrekkelijk vinden als je het niet hoort
                            Uw referentiekader is om zeep

Comment

hmmm

Ik heb al eens met een 997 Targa 4S gereden en die klonk ook lekker ...
                              ben rap content zeker ik ?

Comment

Ik heb al eens met een 997 Targa 4S gereden en die klonk ook lekker ...
                                ben rap content zeker ik ?
                                Ne facelift?

Comment

Ne facelift?
                                  Is van begin 2008 , neen dus zeker ?

Comment

Is van begin 2008 , neen dus zeker ?
                                    Stock 997.2 klinkt echt triest .
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Mag wel iets lager liggen imo, maar blijft mooie uitvoering!

Comment

Zoon van Bruno RS ?

Ik heb al met een GT3 MKI, een GT3 MKII en een GT3 RS MKII meegereden.

Elk van de drie lijkt mij de perfecte daily te zijn. Hard, maar niet te. Er zat helaas te veel tijd tussen om de verschillen te onderscheiden. Wat ik mij wel goed herinner is dat de soundbeleving bij de MKII generatie pakken meer is dan bij de MKI.
                                          Ik zou best ook graag eens de vergelijking willen maken met een Turbo, of zelfs met een 'gewone' Carrera.
                                          neen ben ik een beetje te oud voor

zowel in de turbo als in de turbo heb ik een hele namiddag gezeten en ik was niet gekraakt achteraf dus qua zitcomfort zijn die allebei in orde voor daily (maar natuurlijk is dit wel subjectief)
                                          ik heb ook al eens mee geweest met een cayman en men zegt dat het BIJNA hetzelfde is als een carrera het was fun maar de gt3 rs en de turbo zijn natuurlijk van een andere orde

Comment

Working...
                                          X