Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door infected by porsche Bekijk Berichtenik heb ook al eens mee geweest met een cayman en men zegt dat het BIJNA hetzelfde is als een carrera het was fun maar de gt3 rs en de turbo zijn natuurlijk van een andere orde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenBen ik dan de enige die de sound van een Porsche Turbo wel oke vind ?
Nee. Turbo klinkt echt mega.
Tegenover een gewone Carrera (S).
GT3 is gewoon een ander soort geluid. Kan je niet vergelijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenhmmm
een stock 997 facelift Targa 4S...
ah nee dat telt niet, je kan niet iets onaantrekkelijk vinden als je het niet hoort
Zonder PSE dan. Inderdaad.
Met PSE klinkt dat al redelijk oké imo.
Nuja... imo is een Targa 4S ook niet gemaakt om luid en bruut te zijn... da's eerder een GT.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenStock 997.2 klinkt echt triest .
Veel verwende kinders (niet letterlijk, alexx ), zie ik hier vooral...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenEen Carrera is dan ook geen Turbo of GT3.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenVeel verwende kinders (niet letterlijk, alexx ), zie ik hier vooral...
Ik bedoelde zonder PSE en jij bent van dezelfde mening lees ik in uw vorige post.
En "het geluid trekt op niets" is inderdaad overdreven, ik zal het anders zeggen: Geluid is een pak minder luid en met minder emotie dan zijn concurrenten (R8-AMV8 )2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenZonder PSE dan. Inderdaad.
Met PSE klinkt dat al redelijk oké imo.
Nuja... imo is een Targa 4S ook niet gemaakt om luid en bruut te zijn... da's eerder een GT.
Ik hoop dat ze daar bij de 991 toch wat aandacht aan besteden, je hoort echt niks van de motor in het interieur, en het blijft toch nog altijd een sportwagen.
Iemand die een 911 koopt een klaagt over het feit dat hij de motor kan horen moet imo maar iets anders gaan kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
Iemand die een 911 koopt een klaagt over het feit dat hij de motor kan horen moet imo maar iets anders gaan kopen.
Dit kan je gerust doortrekken naar alle sportauto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenTarga of Carrera klinkt even luid.
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk hoop dat ze daar bij de 991 toch wat aandacht aan besteden, je hoort echt niks van de motor in het interieur, en het blijft toch nog altijd een sportwagen.
Dat is hetzelfde als mensen die klagen dat diezelfde sportwagen hier en daar kraakjes en rammeltjes heeft (zeker de Targa's, en zéker de cabrio's). It's a frikkin' sportscar for crying out loud...
Moeten die verwende nesten zelf eens proberen een cabrio te maken met een sportief onderstel, een zo stijf mogelijke kas (met een aanvaardbaar meergewicht!), zonder dat dat spel een beetje torst, en dus kraakt.
Mensen zijn soms echt te belachelijk voor woorden.
Ipv blij te zijn en zich gelukkig te voelen dat zij met dit soort krellen kunnen rijden... nee gaan ze een partij staan zagen over onnozelheden.
Rant mode over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenBen ik dan de enige die de sound van een Porsche Turbo wel oke vind ?
Comment
-
ik vind de sound van een Turbo ook zalig, zeker met een aftermarket uitlaat eronder.
de 997.2 Turbo, dat blaast echt zo geil
+ YouTube Video
Blijft toch een machtig wapen zo'n Turbo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenBlijft toch een machtig wapen zo'n Turbo.
Europipe vind ik zeer goed klinken.
Comment
-
Toen wij met Vinox naar de ring gingen in de herfst, was er zo'n 997.2 Turbo S met een Porsche testrijder, fak die ging! en klonk echt luid.. niet zoals een GT3, anders ,maar ook luid
Je bleef die op de straight gewoon horen2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenToen wij met Vinox naar de ring gingen in de herfst, was er zo'n 997.2 Turbo S met een Porsche testrijder, fak die ging! en klonk echt luid.. niet zoals een GT3, anders ,maar ook luid
Je bleef die op de straight gewoon horen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenOok elk jaar aanwezig is een 997 GT2 met een andere uitlaat. Fak als die brunnchen passeert is dat precies een raket dat voorbij komt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenOok elk jaar aanwezig is een 997 GT2 met een andere uitlaat. Fak als die brunnchen passeert is dat precies een raket dat voorbij komt!
Pff.. Nordschleife2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment