Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door infected by porsche Bekijk Berichten
      ik heb ook al eens mee geweest met een cayman en men zegt dat het BIJNA hetzelfde is als een carrera het was fun maar de gt3 rs en de turbo zijn natuurlijk van een andere orde
      Een Carrera is dan ook geen Turbo of GT3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
        Ben ik dan de enige die de sound van een Porsche Turbo wel oke vind ?

Nee. Turbo klinkt echt mega.
        Tegenover een gewone Carrera (S).

GT3 is gewoon een ander soort geluid. Kan je niet vergelijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          hmmm

een stock 997 facelift Targa 4S...

ah nee dat telt niet, je kan niet iets onaantrekkelijk vinden als je het niet hoort

Zonder PSE dan. Inderdaad.

Met PSE klinkt dat al redelijk oké imo.

Nuja... imo is een Targa 4S ook niet gemaakt om luid en bruut te zijn... da's eerder een GT.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
            Stock 997.2 klinkt echt triest .

Veel verwende kinders (niet letterlijk, alexx ), zie ik hier vooral...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
              Een Carrera is dan ook geen Turbo of GT3.
              idd net wat ik bedoelde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                Veel verwende kinders (niet letterlijk, alexx ), zie ik hier vooral...
                Geen probleem..
                Ik bedoelde zonder PSE en jij bent van dezelfde mening lees ik in uw vorige post.
                En "het geluid trekt op niets" is inderdaad overdreven, ik zal het anders zeggen: Geluid is een pak minder luid en met minder emotie dan zijn concurrenten (R8-AMV8 )
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                  Zonder PSE dan. Inderdaad.

Met PSE klinkt dat al redelijk oké imo.

Nuja... imo is een Targa 4S ook niet gemaakt om luid en bruut te zijn... da's eerder een GT.
                  Targa of Carrera klinkt even luid.

Ik hoop dat ze daar bij de 991 toch wat aandacht aan besteden, je hoort echt niks van de motor in het interieur, en het blijft toch nog altijd een sportwagen.

Iemand die een 911 koopt een klaagt over het feit dat hij de motor kan horen moet imo maar iets anders gaan kopen.

Comment

Iemand die een 911 koopt een klaagt over het feit dat hij de motor kan horen moet imo maar iets anders gaan kopen.
                    ²²²

Dit kan je gerust doortrekken naar alle sportauto's

Comment

Targa of Carrera klinkt even luid.
                      Bedoelde ik niet. Weet ik wel, uiteraard.

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      Ik hoop dat ze daar bij de 991 toch wat aandacht aan besteden, je hoort echt niks van de motor in het interieur, en het blijft toch nog altijd een sportwagen.

True.
                      Dat is hetzelfde als mensen die klagen dat diezelfde sportwagen hier en daar kraakjes en rammeltjes heeft (zeker de Targa's, en zéker de cabrio's). It's a frikkin' sportscar for crying out loud...
                      Moeten die verwende nesten zelf eens proberen een cabrio te maken met een sportief onderstel, een zo stijf mogelijke kas (met een aanvaardbaar meergewicht!), zonder dat dat spel een beetje torst, en dus kraakt.
                      Mensen zijn soms echt te belachelijk voor woorden.
                      Ipv blij te zijn en zich gelukkig te voelen dat zij met dit soort krellen kunnen rijden... nee gaan ze een partij staan zagen over onnozelheden.

Rant mode over.

Comment

• In hun hoofd gaat dat dan van "ik heb evenveel geld betaald als mijne gebuur aan zijne dikke Mercedes, en dus moet da ding even rammel- en kraakvrij zijn anders lacht hij mij uit" ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                          Ben ik dan de enige die de sound van een Porsche Turbo wel oke vind ?
                          Ik vind het geluid van een Turbo meer dan oké. Ik heb ooit een 997 Turbo plankgas een stoplichtsprintje horen doen in Latem (testritjes) -> duizelingwekkend zot geluid

Comment

• ik vind de sound van een Turbo ook zalig, zeker met een aftermarket uitlaat eronder.

de 997.2 Turbo, dat blaast echt zo geil

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Blijft toch een machtig wapen zo'n Turbo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                              Blijft toch een machtig wapen zo'n Turbo.
                              Ultieme daily 911!

Europipe vind ik zeer goed klinken.

Comment

• Idd 1 vd mooiere turbosounds die ik al hoorde!

Comment

• Toen wij met Vinox naar de ring gingen in de herfst, was er zo'n 997.2 Turbo S met een Porsche testrijder, fak die ging! en klonk echt luid.. niet zoals een GT3, anders ,maar ook luid
                                  Je bleef die op de straight gewoon horen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                    Toen wij met Vinox naar de ring gingen in de herfst, was er zo'n 997.2 Turbo S met een Porsche testrijder, fak die ging! en klonk echt luid.. niet zoals een GT3, anders ,maar ook luid
                                    Je bleef die op de straight gewoon horen
                                    Ook elk jaar aanwezig is een 997 GT2 met een andere uitlaat. Fak als die brunnchen passeert is dat precies een raket dat voorbij komt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                      Ook elk jaar aanwezig is een 997 GT2 met een andere uitlaat. Fak als die brunnchen passeert is dat precies een raket dat voorbij komt!
                                      Deze?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                        Er zijn veel GT2 op de ring die echt belachelijk hard blazen en luid zijn..
                                        Pff.. Nordschleife

Comment

• Een gedachtje wat een geluid de mk1 van Jokke maakt
                                          Als je achter hem rijdt en je accelereert gelijk met hem hoor je gewoon je eigen motor niet meer en als je er een uur achter rijdt heb je gewoon een kop zoals een biet
                                          je wordt er zot van of is het van Jokke

Comment

Working...
                                          X