Leesvoer! Paar dingen in te vinden die ik nog niet wist...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno RS Bekijk BerichtenEen gedachtje wat een geluid de mk1 van Jokke maakt
Als je achter hem rijdt en je accelereert gelijk met hem hoor je gewoon je eigen motor niet meer en als je er een uur achter rijdt heb je gewoon een kop zoals een biet
je wordt er zot van of is het van Jokke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenLeesvoer! Paar dingen in te vinden die ik nog niet wist...
http://www.porsche.com/all/media/pdf...7_MY10_PON.pdf
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten9/10 van wel, was idd een zwarte...
Naast de klank zijn z'n looks ook echt ruig vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenBovenstaande klonk in ieder geval ook evil. Echt zo'n zwaar, luid geblaas/gedonder.
Naast de klank zijn z'n looks ook echt ruig vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenIk weet nog hoe we verschoten van die sound
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenIk vind het geluid van een Turbo meer dan oké. Ik heb ooit een 997 Turbo plankgas een stoplichtsprintje horen doen in Latem (testritjes) -> duizelingwekkend zot geluidOorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenik vind de sound van een Turbo ook zalig, zeker met een aftermarket uitlaat eronder.
de 997.2 Turbo, dat blaast echt zo geil
+ YouTube Video
Blijft toch een machtig wapen zo'n Turbo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenAllez ben content dat er nog meer dan mij alleen de Porsche turbo vet vinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenAllo! Volgens mij geeft dat anytime zo'n heerlijke duw in de rug!
Jammer dat ik er nu nooit meer mag mee rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenHeb het geluk gehad om regelmatig eens met een 996 turbo te rijden , en een paar keer met een 997 turbo en yep de duw in de rug is heerlijk en verslavend
Het verschil tussen 997.2 en 997.1 is praktisch even groot als tussen 997.1 en 996.
Veel door de PDK, die magnifiek tot z'n recht komt icm die motor. Maar de 3.8DFI tov de 3.6 is een fenomenaal verschil.
Comment
Comment