Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Leesvoer! Paar dingen in te vinden die ik nog niet wist...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bruno RS Bekijk Berichten
      Een gedachtje wat een geluid de mk1 van Jokke maakt
      Als je achter hem rijdt en je accelereert gelijk met hem hoor je gewoon je eigen motor niet meer en als je er een uur achter rijdt heb je gewoon een kop zoals een biet
      je wordt er zot van of is het van Jokke
      Idd, binnenin valt dat nog mee vond ik maar van buiten toen ie vertrok was dat echt een zieke sound! Niet moeilijk dat ie niet op zolder mag rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
        Leesvoer! Paar dingen in te vinden die ik nog niet wist...

http://www.porsche.com/all/media/pdf...7_MY10_PON.pdf
        Ik wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
          Deze?

9/10 van wel, was idd een zwarte...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Ik wel
            Heb jij voor aankoop van je mk2 ook met de mk1 gereden? Duidelijke verschillen qua wegligging, comfort, veiligheid, etc?

Comment

9/10 van wel, was idd een zwarte...
              Bovenstaande klonk in ieder geval ook evil. Echt zo'n zwaar, luid geblaas/gedonder.

Naast de klank zijn z'n looks ook echt ruig vind ik.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                  Bovenstaande klonk in ieder geval ook evil. Echt zo'n zwaar, luid geblaas/gedonder.

Naast de klank zijn z'n looks ook echt ruig vind ik.
                  Ik weet nog hoe we verschoten van die sound

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                        Ik weet nog hoe we verschoten van die sound
                        Idd. Sinds toen ben ik de 997 turbo klank gaan appreciëren.
                        Last edited by ; 28/02/2011, 20:37.

Comment

• GT2 RS in Riviera blauw

Comment

• Die uitstulpingen thv de nummerplaathouder van die US RS2's zijn echt wel lelijk .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                              Ik vind het geluid van een Turbo meer dan oké. Ik heb ooit een 997 Turbo plankgas een stoplichtsprintje horen doen in Latem (testritjes) -> duizelingwekkend zot geluid
                              Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                              ik vind de sound van een Turbo ook zalig, zeker met een aftermarket uitlaat eronder.

de 997.2 Turbo, dat blaast echt zo geil

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Blijft toch een machtig wapen zo'n Turbo.
                              Allez ben content dat er nog meer dan mij alleen de Porsche turbo vet vinden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                Allez ben content dat er nog meer dan mij alleen de Porsche turbo vet vinden
                                Allo! Volgens mij geeft dat anytime zo'n heerlijke duw in de rug!

Comment

• GT2 is anders ook wel vet, spijtig dat die nog echt duur zijn...

Comment

• De huidige turbo is ongeveer zoveel sensatie je kan krijgen in een Porsche.
                                    (buiten GT2 uiteraard.)

Comment

Allo! Volgens mij geeft dat anytime zo'n heerlijke duw in de rug!
                                      Heb het geluk gehad om regelmatig eens met een 996 turbo te rijden , en een paar keer met een 997 turbo en yep de duw in de rug is heerlijk en verslavend

Jammer dat ik er nu nooit meer mag mee rijden

Comment

• Is de GT2 ook effectief een beetje de gulden middenweg?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                          Heb het geluk gehad om regelmatig eens met een 996 turbo te rijden , en een paar keer met een 997 turbo en yep de duw in de rug is heerlijk en verslavend

Het verschil tussen 997.2 en 997.1 is praktisch even groot als tussen 997.1 en 996.

Veel door de PDK, die magnifiek tot z'n recht komt icm die motor. Maar de 3.8DFI tov de 3.6 is een fenomenaal verschil.

Comment

Working...
                                          X