een GT2 lijkt me ook al behoorlijk mental als je dat op de limiet rijdt
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenIs de GT2 ook effectief een beetje de gulden middenweg?
@jerain: GT2 is toch nog iets anders dan een "2wd turbo"... is in mijn ogen al wat meer "super-car" ... bij problemen kan de faktuur zeer hoog oplopen, bij een TT trouwens ook maar die zijn wat meer massa produkt....GT2 is en blijft een niche model in de lijn.Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenHet verschil tussen 997.2 en 997.1 is praktisch even groot als tussen 997.1 en 996.
Veel door de PDK, die magnifiek tot z'n recht komt icm die motor. Maar de 3.8DFI tov de 3.6 is een fenomenaal verschil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenIs de GT2 ook effectief een beetje de gulden middenweg?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenMidden tussen wat?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenMidden tussen wat?
Denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenGT handling, turbo powah.
Denk ik.
dat ding houdt nergens het midden tussen denk ik. Dat is geen trackwagen, dat is een trackmonster
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenHet verschil tussen 997.2 en 997.1 is praktisch even groot als tussen 997.1 en 996.
Veel door de PDK, die magnifiek tot z'n recht komt icm die motor. Maar de 3.8DFI tov de 3.6 is een fenomenaal verschil.
En de 3.6 is op zich al fenomenaal.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BernieDC Bekijk BerichtenEn de 3.6 is op zich al fenomenaal.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
996 turbo is echt een machtige machine. De 997 uiteraard nog meer maar als je ook naar het budget moet kijken (me dunkt dat die stap hier voor het gemak al eens overgeslagen wordt) dan kun je echt niet om de 996 heen.
Start van een goeie basis (zuivere stock 996 turbo), gooi er een paar mods tegenaan (uitlaat, ecu-upgrade, turbo's en sportkoppeling) en je gaat met 550pk/700nm een qua prestatie en sensatie vrijwel onklopbare daily hebben om (naar Porsche normen) goedkoop te knallen (in elk geval goedkoper dan met om het even welke 997).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten996 turbo is echt een machtige machine. De 997 uiteraard nog meer maar als je ook naar het budget moet kijken (me dunkt dat die stap hier voor het gemak al eens overgeslagen wordt) dan kun je echt niet om de 996 heen.
Start van een goeie basis (zuivere stock 996 turbo), gooi er een paar mods tegenaan (uitlaat, ecu-upgrade, turbo's en sportkoppeling) en je gaat met 550pk/700nm een qua prestatie en sensatie vrijwel onklopbare daily hebben om (naar Porsche normen) goedkoop te knallen (in elk geval goedkoper dan met om het even welke 997).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenEven wachten op de 991 en de 997 wordt de nieuwe "996"?
Verder ben ik akkoord dat een 996 eigenlijk prijs/kwaliteit heel sterk is en niet veel of zelfs niet moet onderdoen voor 997MKI modellen.........
Comment
-
Waarschijnlijk wel, al is het prijsverschil tussen een 996 en een 997 nog steeds vrij groot en dit kan nog wel een aantal jaar duren eer dat uitgevlakt wordt. Anderzijds is zoiets moeilijk te voorspellen. Er werden veel meer 997 turbo dan 996 turbo verkocht, kan ook een factor worden.
Toch zou ik het ergens zonde vinden om als je voor een 997 turbo gaat niet de MK2 te kiezen. Bij een 996 turbo maakt dat niet veel uit want die is buiten enkele interieur- en uitrustingsdetails in gans zijn carrière ongewijzigd gebleven terwijl het verschil 997/2 en 997/1 eigenlijk wel vrij groot is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenIk denk dat een 997 nooit zo 'goedkoop' als een 996 zal worden. Zoals gezegd is het 996-model oa door de koplampen niet echt bevallen door velen.
993 was top, en blijft hoge prijzen halen, 996 was een dipje, maar 997 zie ik nog wel een aantal jaren sterk stand houden alvorens echt te zakken.
Veel hangt ook af van hoe goed/knap de volgende wordt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenBang voor home-jacking.
Wanneer past het om hem eens te komen testen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenTevreden over de uwe? Nog iets aangepast ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenDat zou wel eens goed kunnen kloppen. Hoewel de 996 voor vele mensen omwille van de "looks" (tranende ogen vooraan) een no go is.
Verder ben ik akkoord dat een 996 eigenlijk prijs/kwaliteit heel sterk is en niet veel of zelfs niet moet onderdoen voor 997MKI modellen.........
Ook inzake rijcomfort en interieur groot verschil tssn 996 en 997 !
Ik vond de 997 echt een verademing op alle gebied na de 996 !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BernieDC Bekijk BerichtenIk heb geen turbo Alexx, ne gewone 3.6 DFI van 345 paarden...en nog steeds tevreden hoor ! Soms wil ik wel eens andere velgen maar de ontnuchtering komt meestal snel als ik de prijzen bekijk ! tenslotte is er nog veel meer in mijn leven dan een 911
Originele Porsche velgen zijn idd zeer duur.. liever iets van BBS of OZ dan2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment