Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenDat zou wel eens goed kunnen kloppen. Hoewel de 996 voor vele mensen omwille van de "looks" (tranende ogen vooraan) een no go is.
Verder ben ik akkoord dat een 996 eigenlijk prijs/kwaliteit heel sterk is en niet veel of zelfs niet moet onderdoen voor 997MKI modellen.........
Ik had de 965, 993,996 en 997...
Een 996 valt in niets te vergelijken met een 997.1, een wereld van verschil , wat prijs/kwaliteit betreft heb je t wel bij het rechte eind. De prijzen van een 996 zijn superlaag, en... in tegenstelling van wat sommige kwatongen beweren is het een zeer betrouwbare porsche. Dus veel auto voor weinig geld. de looks... da's wat minder natuurlijk.
De 997S rijdt veel scherper, reageert alerter op het gas, PASM is formidabel (de 996 is wat te komfortabel).
Mijn conclusie was en is : de 997 combineert het echte porschegevoel van de 993 met het alledaags comfort en gebruisgemak van de 996.
Een ideaal compromis, vandaar zijn hogere restwaarde.
De looks zitten er natuurlijk ook voor veel tussen.
Nu ik al een 6000km met de R8 gereden heb mogen ze voor mij gerust een porscheversie van deze machine maken... Ik dacht dat de R8 voor mij een tussendoortje zou zijn tegn wil en dank, maar 't is genieten van elke meter...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIs iemand zijn budget aan het herzien?
Ga straks nog met een 996 turbo rijden en mss sebiet nog met een 997 turbo... Als dat tegenvalt staat de beslissing GT3 vast.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenEen 996 valt in niets te vergelijken met een 997.1, een wereld van verschil , wat prijs/kwaliteit betreft heb je t wel bij het rechte eind. De prijzen van een 996 zijn superlaag, en... in tegenstelling van wat sommige kwatongen beweren is het een zeer betrouwbare porsche. Dus veel auto voor weinig geld. de looks... da's wat minder natuurlijk.
De 997S rijdt veel scherper, reageert alerter op het gas, PASM is formidabel (de 996 is wat te komfortabel).
Mijn conclusie was en is : de 997 combineert het echte porschegevoel van de 993 met het alledaags comfort en gebruisgemak van de 996.
Een ideaal compromis, vandaar zijn hogere restwaarde.
De looks zitten er natuurlijk ook voor veel tussen.Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
Ga straks nog met een 996 turbo rijden en mss sebiet nog met een 997 turbo...
Wel een groot prijsverschil tussen deze 2 he : ik vermoed een 25k ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenNee, ik kwam die gewoon toevallig tegen. Als het het waard is mss wel, lijken me toch serieuze verschillen tussen mk1 en mk2. Ik ben eens benieuwd naar zaterdag!
Ga straks nog met een 996 turbo rijden en mss sebiet nog met een 997 turbo... Als dat tegenvalt staat de beslissing GT3 vast.
Die kar komt te koop bij Carrera Motors.
Hij staat compleet origineel in de lak op de kofferklep (vooraan) na.
Man man man, we staan er hier al de hele week op te kwijlen, wat een kar
Als je een 996 TT zoekt is dit echt een mint exemplaar !
Midnight blue.
Binnenkort meer foto's
Comment
-
ik zal maar niks zeggen zeker Bert?
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenWe zijn net een 996 Turbo een extreme swissvax behandeling aan het geven.
Die kar komt te koop bij Carrera Motors.
Hij staat compleet origineel in de lak op de kofferklep (vooraan) na.
Man man man, we staan er hier al de hele week op te kwijlen, wat een kar
Als je een 996 TT zoekt is dit echt een mint exemplaar !
Midnight blue.
Binnenkort meer foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichteneen 996.1 tegen de facelift is al een verschil hoor...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loe Bekijk Berichtenik zal maar niks zeggen zeker Bert?
Check uw mail !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtende ene 996 is de andere niet hé... een 996.1 tegen de facelift is al een verschil hoor... 996 4S is echt een heerlijke auto en kan qua kwaliteit kampen met een 997.... enfin, degustibus coloribusque...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten996.2 GT3 zou een pak comfortabeler zijn? Daardoor minder goed on track?Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtencomfortabeler als wat? .... de reply op Beltar was bedoeld op de gewone modellen, niet de GT3's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichtenah, ik bedoel tov de 996.1 GT3Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
Comment