Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
    De eerste keer dat ik een Porsche (ook een Turbo ) heb gezien in deze kleur is al 3 jaar geleden en ik sta er nog altijd stokkezot van ... voor mij dus wel een blijver
    Jij moet er dan ook niet iedere dag op kijken

Op de foto is het prachtig maar ik vrees als ik er elke dag op zou moeten kijken, ik die kleur snel beu zal zijn...
    Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
      Jij moet er dan ook niet iedere dag op kijken

Op de foto is het prachtig maar ik vrees als ik er elke dag op zou moeten kijken, ik die kleur snel beu zal zijn...
      Vandaar dat je een auto zonder kleur gekocht hebt ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        Vandaar dat je een auto zonder kleur gekocht hebt ?
        Steek steek
        Senna, Driven To Perfection

Comment

• Te doen of niet?

Comment

• voor een gt2 vind ik hem niet zo mooi.

Comment

• Supervet.

Comment

• Op de kerstboomlichten na redelijk perfect.

Comment

• Ik ben geen fan van wit maar dit is idd niet mis !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                    Ik ben geen fan van wit maar dit is idd niet mis !

Wel jammer van de sticker op de voorruit.

Comment

• Wat een Jonnybak. Die verdonkerde ruiten trekken op geen hol. Alsook die Porsche decal en achterlichten. :brok:

Comment

• Heb nog geen enkele écht stijlvolle GT2 RS zien passeren

Comment

• Ik zou zó graag eens een GT2 RS in Signal Yellow zien. Ik heb gelezen dat er maar drie paint to sample GT2 RS'en besteld zijn, waarvan één in Riviere Blue. Heeft iemand een idee van de andere kleuren?

Comment

• Comment

• Potverdorie , die is mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
                                Heb nog geen enkele écht stijlvolle GT2 RS zien passeren
                                Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
                                Ik zou zó graag eens een GT2 RS in Signal Yellow zien. Ik heb gelezen dat er maar drie paint to sample GT2 RS'en besteld zijn, waarvan één in Riviere Blue. Heeft iemand een idee van de andere kleuren?
                                Volgens mij is dat een gewone GT2? Dat wit staat wel goed maar die ruiten en achterlichten zijn lelijk...

Speedyellow vind ik ook wel een knappe kleur voor een GTx

Comment

• Idd, geen centerlocks. Maar wel de wielkasverbredingen en de neus van de RS.

Comment

• Nu ik doorheb dat het een omgebouwde GT2 is met geblindeerde ruiten vind ik hem precies al heel wat minder.

Maar de combo wit met matzwarte velgen vind ik wel heel geslaagd.

Comment

• mk1 in alle kleuren, moeilijk om te kiezen.

Comment

• Comment

• Blauw of zwart.

Ik zou, persoonlijk, voor zwart met zwarte velgen gaan........klassiek, ik weet

Trouwens die zwarte velgen zou ik op al die kleuren zetten.......

Comment

Working...
                                          X