Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
    Neem maar nen Turbo en vijs den druk wat op er zijn al genoeg GT3's on track.

Het ergste is dan dat ik nu al weet dat ik daar volgende dingen aan wil veranderen:

Bilstein damptronic
    GT2/3 stabistangen
    Uitlaat
    Intercoolers
    Gewicht uitzwieren
    ...

Ik ken mezelf

Comment

• + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Fak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten

Specs, prijs? (pm)
        Done!

Comment

• Eventjes wat weerwerk bieden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
            Staat al heel lang te koop deze...
            Terecht of niet?

Comment

Voor de stealth liefhebbers, originele RS zwart-oranje, direct gewrapped bij aflevering en PCCB vervangen door staal:

Dat is ene waar ik heb op geboden, 4 maand geleden , staat hier nog ergens

Comment

Dat is ene waar ik heb op geboden, 4 maand geleden , staat hier nog ergens
                Wat was er niet goed aan?

Comment

Het ergste is dan dat ik nu al weet dat ik daar volgende dingen aan wil veranderen:

Bilstein damptronic
                  GT2/3 stabistangen
                  Uitlaat
                  Intercoolers
                  Gewicht uitzwieren
                  ...

Ik ken mezelf
                  Maw je wil van een Turbo een GT2 maken

Comment

Maw je wil van een Turbo een GT2 maken
                    Zoiets ja... Ik ken mezelf en ik weet dat dat er dan van komt. Kan ik beter direct een GT2 nemen.

Comment

• yep !

@Naish: ik ben ni bang, ben nu ook bijlange de snelst niet maar ik heb er wel plezier in om een poging te doen. (tegen beter weten in )

Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                      Wat was er niet goed aan?
                      Ik heb dat toen nagevraagd bij wat kenners (hier op het forum ook) en de ene zei me heel voorzichtig te zijn, omdat je nooit weet waarom een wagen gewrapd werd, de andere (een zeker Wax-it) voorspelde me dat wat er onderzit waarschijnlijk nogal te leiden zou hebben van die wrap. Hij zat er al te lang op om eventueel deftig te verwijderen zonder problemen met je lak, RS stickers etc.......

Ik heb de verkoper nagetrokken, die leek me betrouwbaar. Wou wel niet meer dan 1.500 euro van zijn prijs af doen.
                      Last edited by Jokke_vlo; 07/03/2011, 16:11.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                        Ik hoor dat altijd zeggen door de mensen die achter mij rijden. Zelf valt me dat niet op hoor.
                        prachtig zo'n rode,
                        of gele,
                        maar een GT3 MOET toch een beetje kleur hebben hé

Comment

• had ik m'n polarisatiefilter toen maar bij
                          Captain Turbo
                          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

yep !

@Naish: ik ben ni bang, ben nu ook bijlange de snelst niet maar ik heb er wel plezier in om een poging te doen. (tegen beter weten in )

Ik heb dat toen nagevraagd bij wat kenners (hier op het forum ook) en de ene zei me heel voorzichtig te zijn, omdat je nooit weet waarom een wagen gewrapd werd, de andere (een zeker Wax-it) voorspelde me dat wat er onderzit waarschijnlijk nogal te leiden zou hebben van die wrap. Hij zat er al te lang op om eventueel deftig te verwijderen zonder problemen met je lak, RS stickers etc.......

Ik heb de verkoper nagetrokken, die leek me betrouwbaar. Wou wel niet meer dan 1.500 euro van zijn prijs af doen.

Hmm, waarschijnlijk wel gelijk maar als je de oem livery wil kan je idd beter direct een kopen die nog oem staat. Deze koop je best als je echt een matte wilt... Ik vind zo'n kar particulier of (louche) handelaar kopen nogal riskant, of je moet de geschiedenis van de kar echt kennen zoals bij u het geval was.

Comment

• Ik zou u altijd aanraden een Porsche Approved te kopen, maar die mening ben je al toegedaan dacht ik.

Comment

Ik zou u altijd aanraden een Porsche Approved te kopen, maar die mening ben je al toegedaan dacht ik.
                                Als dat er niet bijstaat op hun site, kan je dat dan ook achteraf bijkopen in Duitsland?

Comment

Als dat er niet bijstaat op hun site, kan je dat dan ook achteraf bijkopen in Duitsland?
                                  Enkel als de auto in het officiele netwerk te koop staat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
                                    + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Fak
                                    Ziekelijk, ronduit hersenloos. Gelukkig heeft de gemiddelde Porsche rijder wat meer verstand op de openbare weg.

Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                    Zo graag.

Voor mij ook deze graag, maar liefst ander setje velgen.

Comment

• Blijft een fenomeen
                                      www.flickr.com/photos/bramvds
                                      www.last.fm/user/lender

Comment

• .

click pic .......

.

Comment

• Wat is er eigenlijk mis met de zwarte GT3 die in Grace-Hollogne te koop staat (via officieel be netwerk)? Ik mis iets vermoed ik.

Comment

Working...
                                          X