Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Enkel als de auto in het officiele netwerk te koop staat.

moeten wel alle beurten van desbetreffende wagen bij de officiele dealers gebeurd zijn !

en geloof ik niet ouder dan een x aantal jaren oud mag de bolide zijn !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichten
      moeten wel alle beurten van desbetreffende wagen bij de officiele dealers gebeurd zijn !
      Klopt, maar ik weet niet of ze bij Porsche een andere Porsche overnemen zonder officiele onderhoudshistoriek.

en geloof ik niet ouder dan een x aantal jaren oud mag de bolide zijn !
      9 jaar is het maximum, en er is ook een km-beperking van 200k.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
        Wat is er eigenlijk mis met de zwarte GT3 die in Grace-Hollogne te koop staat (via officieel be netwerk)? Ik mis iets vermoed ik.
        Welke?

mk2?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
          had ik m'n polarisatiefilter toen maar bij
          Schitterende foto! Heb em hier lang als achtergrond gehad trouwens.

Ge hebt da toen goed gedaan, zeker gezien het compleet gebrek aan "pose-tijd".

Comment

Wat is er eigenlijk mis met de zwarte GT3 die in Grace-Hollogne te koop staat (via officieel be netwerk)? Ik mis iets vermoed ik.
            Je hebt het op die met die zilveren GT3 livery (mkI) vermoed ik?
            Ik denk dat dat idd geen slecht koop is. Ze hebben die ook voorgesteld aan mij en dat is naar Penders normen geen heel slechte prijs. (blijft duurder dan Duitsland he).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
              Ik denk dat dat idd geen slecht koop is. Ze hebben die ook voorgesteld aan mij en dat is naar Penders normen geen heel slechte prijs. (blijft duurder dan Duitsland he).

Decals eraf, velgen zwart, rijden.

Comment

• Dit is een 997 Turbo S

Comment

• Op die laatste foto ziek ik duidelijk wat matteus bedoelt met dat de achterste velgen te diep in de kas zitten... Ze staan beter op een Carrera GTS.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                    Op die laatste foto ziek ik duidelijk wat matteus bedoelt met dat de achterste velgen te diep in de kas zitten... Ze staan beter op een Carrera GTS.
                    Tis nochtans over de Carrera GTS dat Matteus dat zegt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten

Dit is een 997 Turbo S
                      Mooie stripe!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                          Tis nochtans over de Carrera GTS dat Matteus dat zegt.
                          I know, ik vind die velgen gewoon beter staan op een GTS dan op een Turbo, los van 't feit dat ze te diep in hun kassen staan.

Maar bij die witte valt het wel op...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten

Deze ja. Imho een droomkar.
                            edit.

Als je vergelijkt met approved cars van duitsland van 2007 of later, dan kom je weinig goedkopere karren tegen (edit). PCCBs vallen tegen maar ik weet niet hoeveel het kost om die te vervangen door stalen exemplaren.
                            Last edited by ; 07/03/2011, 22:18.

Comment

PCCBs vallen tegen maar ik weet niet hoeveel het kost om die te vervangen door stalen exemplaren.
                              Schijven kan je normaal gewoon vervangen door stalen dacht ik. (gaan ceramische schijven niet veel langer mee trouwens?)

En hoe komt het dat deze geen gele remklauwen heeft?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                Schijven kan je normaal gewoon vervangen door stalen dacht ik. (gaan ceramische schijven niet veel langer mee trouwens?)

En hoe komt het dat deze geen gele remklauwen heeft?
                                Totdat je eens de zandbak induikt op circuit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                  Totdat je eens de zandbak induikt op circuit...
                                  In 2dehands zou mij dat niet kunnen schelen. t is nu niet alsof die stalen eeuwig meegaan. Als je dan "gratis" PCCBs hebt... Met wat geluk gaan ze nooit stuk, en gaan ze toch stuk steek je een setje Alcons.

Comment

Deze ja. Imho een droomkar.
                                    Ik weet niet of een directe link werkt: http://ucl.porsche.de/ben/ucl/clients.show_car?sid_=747365369I4PKUWAL5ZQ5Z97CD9X F3F&pnr_=1&lnr_=2]klik[/url]

Als je vergelijkt met approved cars van duitsland van 2007 of later, dan kom je weinig goedkopere karren tegen (klik). PCCBs vallen tegen maar ik weet niet hoeveel het kost om die te vervangen door stalen exemplaren.

Error.

Maar wie heeft die foutboodschap vertaald

"Uw zitting is verlopen. Gelieve te beginnen een nieuw onderzoek."

Comment

In 2dehands zou mij dat niet kunnen schelen. t is nu niet alsof die stalen eeuwig meegaan. Als je dan "gratis" PCCBs hebt... Met wat geluk gaan ze nooit stuk, en gaan ze toch stuk steek je een setje Alcons.
                                      Uiteraard, mij ook niet. 't Was gewoon een antwoord op de vraag of keramische schijven langer meegaan.

Comment

• Voor de classic Porsche lovers...

Northamptonshire-based creative digital marketing agency serving clients in the classic car and automotive aftermarket space since 2012.

Comment

Enkel als de auto in het officiele netwerk te koop staat.
                                          Je kunt ook als niet handelaar een Porsche Approved Garantie aanbieden. Ik heb dat vorig jaar gedaan met mijn Boxster. Modus operandi: je gaat naar een dealer en laat een ‘Porsche 111-Punten check’ doen. Voldoet hij op alle punten en is je kar binnen het Porsche netwerk onderhouden, dan komt deze in aanmerking voor Porsche Approved. Is feitelijk gewoon een garantieverzekering die je via hun overkoopt. Potentiële kopers van dit type karren zijn nogal gevoelig aan garantie (zeker in Vlaanderen). Met Porsche Approved op zak maakt het voor de koper niet uit of ze bij jou kopen of bij de dealer. Mijn kar was op die manier op een week verkocht. Zat er een onderhoudsboekje bij van garage Filippini uit Waremme (voor degene die Rundskop hebben gezien), dan was ik er nu wss. nog mee aan het leuren…

Comment

Working...
                                          X