Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind zo een geel leuk om naar te kijken maar het gaat me wel snel vervelen. Bovendien is het wel echt opvallend irl.

Trouwens op foto vind ik dat knapper dan irl...... qua kleuren ben ik echter geen referentie op AF vrees ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
      Ik vind zo een geel leuk om naar te kijken maar het gaat me wel snel vervelen. Bovendien is het wel echt opvallend irl.

Trouwens op foto vind ik dat knapper dan irl...... qua kleuren ben ik echter geen referentie op AF vrees ik
      ben ik ook niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
        Zou die einddemper niet iets minder lelijk/opvallend zijn in het zwart?

Comment

Ik vind zo een geel leuk om naar te kijken maar het gaat me wel snel vervelen. Bovendien is het wel echt opvallend irl.

Gij hebt dan ook geen enkele auto met een kleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Gij hebt dan ook geen enkele auto meer met een kleur
            Orange

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
              Zou die einddemper niet iets minder lelijk/opvallend zijn in het zwart?
              Ik overweeg hem in het zwart te spuiten, nu ja dat is enkel en alleen voor de trackdays op Zolder. De originele staat er al terug op ondertussen

Comment

Ik overweeg hem in het zwart te spuiten, nu ja dat is enkel en alleen voor de trackdays op Zolder. De originele staat er al terug op ondertussen
                Hoe lang duurt het wisselen en heb je er een brug voor nodig, of gaat het met een krik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                  Hoe lang duurt het wisselen en heb je er een brug voor nodig, of gaat het met een krik?
                  Enkel een staanlamp en ne goede rug naar hetgeen ik gezien heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                    Eerste keer is het wat "afstellen". Gisteren zonder staanlamp, krik of wat dan ook. Gewoon twee sleutels, plat op de buik minder dan 10 minuten inclusief opbergen materiaal

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

porsche 356 replica. auto is van een kennis van mij. wat een mooie auto
                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                        Welke leverancier is het van de kit?

Wie heeft hem gebouwd?

Zit er een achterbankje in?

Kleuren zijn helaas niet je dat...
                        Leverancier is Automotive Legends en zij hebben hem ook gebouwd. het is zonder achterbank en Staat momenteel te bezichtigen bij AutoVlietman.nl in Goes.
                        BMW X5 45e

Comment

• wist niet dat ze zo de 997 reeks gingen afsluiten

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                              http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=191609539

porsche 356 replica. auto is van een kennis van mij. wat een mooie auto

1200km's ? , de kap is niet strak en het leder van de bestuurderszetel is al verfrommeld .

Waarom gaat die weg na 1200 km ?
                              - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                              - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Geweldig!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten

Te koop? link?
                                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X