Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Comment
-
1.9A1 motor for sure with 480 hp for GT3
2. PDK-S (he used this term twice) which has been tested with the 9A1 for over 4 years he claims. Surprised
3.Weight loss of 180-200 lbs through use of composites.
4.Aboslutely no hybrid tech.He said specifically it doesnt fit the GT3 motif.
5.Confirmed no more Gt1 (Mezger) block after GT3 RS LE (he confirmed 4.0 RSR motor).
6.Stressed the move of the motor forward essentially making the car a mid-engine car, even though Porsche will never call it one. He says this will make the car more balanced.
I wont say the guy's name but he is in a very high position within P-motorsport. "
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenRouwregistertje opstarten voor het Mezger-blokje?
Comment
-
Comment
-
Iemand een idee welk kleur dit exact is? Is dit blue night?
Dit in combinatie met bicolor schwarz/terracotta leder moet echtLast edited by B3noît; 13/03/2011, 18:01.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
Ze hebben beide hun voor en nadelen en als ik te hard begin te twijfelen neig ik naar de veel te dure GT2.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenIdd, volgens mij doe jij al een hele maand hetzelfde als ik op internet.
Mijn budget ligt vast en GT2 zit daar helemaal niet in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenNiks van! Pas sinds 18 februari ... daarvoor was het eerder sporadisch
Mijn budget ligt vast en GT2 zit daar helemaal niet in
Bij mij trouwens ook niet, dat maakt het juist moeilijk wat de GT2 is eigenlijk wat ik zoek. Brutale kracht en toch inzetbaar op circuit zonder teveel te moeten veranderen met behoud van RWD en stuur- en ophangingsgevoel. Denk ik, heb nog nooit met een gereden maar ik denk dat ik direct verkocht zou zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
Bij mij trouwens ook niet, dat maakt het juist moeilijk wat de GT2 is eigenlijk wat ik zoek. Brutale kracht en toch inzetbaar op circuit zonder teveel te moeten veranderen met behoud van RWD en stuur- en ophangingsgevoel. Denk ik, heb nog nooit met een gereden maar ik denk dat ik direct verkocht zou zijn.
Wie niet???2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
Comment