Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Jammer v/d kleurstelling op die foto, doet 'm echt geen eer aan...nochtans na zwart met oranje accenten en zwarte velgen de vetste combo imo
      Alleen moet dat groen randje op de velgen weg.

Comment

• IMO 1vd de knapste kleuren voor een 997 GT3RS mk2:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten

Gadver !

Comment

• + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Zalig filmpje...imagine being one of the lucky few!

Comment

• Die rode GT2 is echt waanzinnig! Waar staat die te koop, en is er meer info over deze auto bekend?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                  Gadver !
                  Een swirl opgemerkt?

Comment

• 1.9A1 motor for sure with 480 hp for GT3
                    2. PDK-S (he used this term twice) which has been tested with the 9A1 for over 4 years he claims. Surprised
                    3.Weight loss of 180-200 lbs through use of composites.
                    4.Aboslutely no hybrid tech.He said specifically it doesnt fit the GT3 motif.
                    5.Confirmed no more Gt1 (Mezger) block after GT3 RS LE (he confirmed 4.0 RSR motor).
                    6.Stressed the move of the motor forward essentially making the car a mid-engine car, even though Porsche will never call it one. He says this will make the car more balanced.
                    I wont say the guy's name but he is in a very high position within P-motorsport. "
                    Rouwregistertje opstarten voor het Mezger-blokje?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      Wat een beestachtige Porsche. Love it?

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                      Rouwregistertje opstarten voor het Mezger-blokje?
                      Lol, gaan ze de motor nu toch meer naar het midden zetten.. kunnen ze ineens de 911 schrappen en de Cayman volledig tot zijn limiet drijven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                        + YouTube Video
                        Full black is hij wel

Comment

• Iemand een idee welk kleur dit exact is? Is dit blue night?

Dit in combinatie met bicolor schwarz/terracotta leder moet echt
                          Last edited by B3noît; 13/03/2011, 18:01.
                          2009 BMW E91 320d
                          2002 BMW E46 M3
                          2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                          2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Midnight blue jep. Zeer knap, enkel vind ik zo'n beige interieur maar niks...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                              http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...lp=6&scopeId=C

Turbo vs GT3, 't is niet gemakkelijk kiezen
                              Idd, volgens mij doe jij al een hele maand hetzelfde als ik op internet.

Ze hebben beide hun voor en nadelen en als ik te hard begin te twijfelen neig ik naar de veel te dure GT2.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                Idd, volgens mij doe jij al een hele maand hetzelfde als ik op internet.
                                Niks van! Pas sinds 18 februari ... daarvoor was het eerder sporadisch

Mijn budget ligt vast en GT2 zit daar helemaal niet in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                                  Niks van! Pas sinds 18 februari ... daarvoor was het eerder sporadisch

Mijn budget ligt vast en GT2 zit daar helemaal niet in

Bij mij trouwens ook niet, dat maakt het juist moeilijk wat de GT2 is eigenlijk wat ik zoek. Brutale kracht en toch inzetbaar op circuit zonder teveel te moeten veranderen met behoud van RWD en stuur- en ophangingsgevoel. Denk ik, heb nog nooit met een gereden maar ik denk dat ik direct verkocht zou zijn.

Comment

• (Kan er ook niet af ze :p)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten

Bij mij trouwens ook niet, dat maakt het juist moeilijk wat de GT2 is eigenlijk wat ik zoek. Brutale kracht en toch inzetbaar op circuit zonder teveel te moeten veranderen met behoud van RWD en stuur- en ophangingsgevoel. Denk ik, heb nog nooit met een gereden maar ik denk dat ik direct verkocht zou zijn.

Wie niet???
                                      2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Working...
                                      X