Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mooie klassieker, met helaas wat schade.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de messias Bekijk Berichten
      GT3? Is het die witte Belgische waarmee je hebt mogen rijden? En was het op circuit, of op de openbare weg? Moet een droom zijn om zoiets in je handen te krijgen
      Jep. Jep. Nee. Ja. Ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
        Jep. Jep. Nee. Ja. Ja.
        congrats,
        nu nog een goeike vinden hé

Comment

• Daarjuist in Leuven

Comment

• BAH. Dan nog eens USA model?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
              BAH. Dan nog eens USA model?
              Klopt!
              Btw de Jokke zijn Pana stond daarnet ook in Leuven.

Comment

• Zijn hier toevallig al foto's verschenen van een 997 mk2 in gulf livery? of desnoods mk1?
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Ik ben vandaag met deze gaan rijden:

Hier staan nog wat extra GSM-foto's: http://www.flickr.com/photos/5054501...th/5560343081/

Over de auto:
                  Ik was heel benieuwd of dit eerder "GT3" dan wel "Turbo" zou zijn, aangezien ik nog nooit met een GT2 gereden had .. en eigenlijk is het geen van beide. De beleving leunt aan bij GT3: kuipstoelen, rolkooi, alcantara, relatief harde ophanging, intens, ... Maar het rijgedrag is anders .. Onvoorstelbaar meer vermogen onderin, minder hoog in toeren te jagen .. helemaal anders eigenlijk. Met een Turbo ook niet echt te vergelijken eigenlijk, levert zijn vermogen veel brutaler, sneller, directer af. Voelt ook lichter/directer. Om het met de woorden van een bekende te zeggen: veel minder "olifant"

Ik heb er geen gekke dingen mee gedaan, maar wat een machine... geweldig!

edit: vergeten vermelden: belachelijk snel!
                  Fuck, wat een wapen!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                    Zijn hier toevallig al foto's verschenen van een 997 mk2 in gulf livery? of desnoods mk1?
                    Ik had deze op m'n pc staan, maar dat is niet hetgene wat je zoekt wss?

Comment

• GT3(RS) genoeg, maar ik zou het graag eens op een standaard Carrera zien
                      Toch bedankt!
                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                        GT3(RS) genoeg, maar ik zou het graag eens op een standaard Carrera zien
                        Toch bedankt!
                        Plannen met de Carrera?

Comment

• Daggie=GT3 maar dat was nu toch al lang duidelijk voor mij zenne

Bij Penders staan er enkele.........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                            Daggie=GT3 maar dat was nu toch al lang duidelijk voor mij zenne

Bij Penders staan er enkele.........
                            Ik ben een beetje traag van begrip

Straks eens naar Penders' website surfen
                            edit: Penders heeft enkele een zwarte .. en ik wil alles behalve zwart en zilvergrijs ..
                            Last edited by ; 27/03/2011, 12:28.

Comment

Ik ben vandaag met deze gaan rijden:

Hier staan nog wat extra GSM-foto's: http://www.flickr.com/photos/5054501...th/5560343081/

Serieus kanon! Alleen die rode accenten daar kan ik dus echt ni bij he

Comment

• Akkoord over dat rood hier maar wat een bangelijk machien !

Comment

• Vandaag een kijkje gaan nemen bij Porsche Centrum Gelderland waar het 5-jarig bestaan werd gevierd met een indrukwekkende tentoonstelling van een 50-tal wagens.
                                  GT2RS / GT3RS / Carrera GT / 964RS leichtbau / 2.7RS / RUF Yellowbird / Sport Classic / 550 spider / Speedster / Carrera GTS enz...
                                  Ik vond het zeker de moeite om de verplaatsing van 140km te maken. Ook werd ons nog een hapje en een drankje aangeboden.

Enkele impressies

Comment

• Voor mij de absolute eye-catcher was een 2.7RS in race trim en op full slicks

Comment

• GT2RS

Sport Classic

Speedster

Comment

• 964RS leichtbau

550 Spider

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk Berichten
                                          Voor mij de absolute eye-catcher was een 2.7RS in race trim en op full slicks

Beter dan dit wordt het toch niet me dunkt.

Comment

Working...
                                          X