Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
    Echt é!
    voor mij het zelfde, licht is heel mooi gedaan (net als de rest)

Comment

• Comment

• 't is officieel: de Panamera turbo S!

550 pk en 3.8 sec van 0 tot 100

prijs nog niet bekend...

Porsche web special:

2012 Porsche Cayenne 3.0 TDI
        2010 Nissan 370Z 40th Anniversary Edition
        2008 Audi TT 2.0 TFSI S-line (sold)

Comment

• Heeft er niemand een 997 GT3CS met navi, waar hij van af wil? Eentje die niet zilvergrijs of zwart is?

Comment

• Schitterende garage
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Olli-Cabrio Bekijk Berichten
              't is officieel: de Panamera turbo S!

550 pk en 3.8 sec van 0 tot 100

prijs nog niet bekend...
              Heel indrukwekkend inderdaad!
              Gezien de prijs in Nederland (€216.800) zal ie in België ongeveer 170-175.000 gaan kosten.

Comment

• Je neemt gewoon een Turbo en zet er het performance pak op, kleeft een S achter de turbo en vraagt 25.000 euro extra?
                (en als je dat pack bij de Turbo neemt zitten er nog eens keramische remmen bij ook, wat nog altijd optie is bij de Turbo s).

Ik had toch ook esthetisch wat meer ingrepen gewenst....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                  Je neemt gewoon een Turbo en zet er het performance pak op, kleeft een S achter de turbo en vraagt 25.000 euro extra?
                  (en als je dat pack bij de Turbo neemt zitten er nog eens keramische remmen bij ook, wat nog altijd optie is bij de Turbo s).

Ik had toch ook esthetisch wat meer ingrepen gewenst....
                  Zeker dat dat een optie is bij de Turbo S? Bij de 911 Turbo S is dat bijv. standaard...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                    Zeker dat dat een optie is bij de Turbo S? Bij de 911 Turbo S is dat bijv. standaard...
                    Net configurator bekeken en het is idd een optie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                      Net configurator bekeken en het is idd een optie.
                      Idd volgens car configurator is dat een optie. Ik moet ergens iets over het hoofd zien, want zo een wanverhouding is nu toch niet mogelijk?

Het enige dat ik zie is dat alle kleuren en velgen kunnen zonder meerprijs ......

Nog iets: op de duitse configurator kan je dat performance pak op de turbo niet bestellen........

Comment

Idd volgens car configurator is dat een optie. Ik moet ergens iets over het hoofd zien, want zo een wanverhouding is nu toch niet mogelijk?

Het enige dat ik zie is dat alle kleuren en velgen kunnen zonder meerprijs ......

Nog iets: op de duitse configurator kan je dat performance pak op de turbo niet bestellen........
                        Het performance pack (de powerkit?) is gecancelled door de komst van de S

Comment

• zo'n Turbo S gechipt moet zotjes zijn.

Comment

• Conclusie, powerkit ZONDER keramische remmen kost nu meer dan 25.000 euro ipv 13.000.

Faut le faire !

Comment

• Deze heb ik in "test" op dit moment.

Comment

Deze heb ik in "test" op dit moment.

Is een gewone 911 niet overdreven 'saai' voor iemand die een GT3 heeft?

Comment

• Wel mooi met die wielen op!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                    Is een gewone 911 niet overdreven 'saai' voor iemand die een GT3 heeft?
                                    Awel dat is en was ook mijn eerste gedacht, maar het eerste ritje heeft me positief verrast en zelfs geen klein beetje. Het is wel nog te vroeg om conclusies te trekken.
                                    De bodemvrijheid is alvast een pluspunt

Comment

Awel dat is en was ook mijn eerste gedacht, maar het eerste ritje heeft me positief verrast en zelfs geen klein beetje. Het is wel nog te vroeg om conclusies te trekken.
                                      De bodemvrijheid is alvast een pluspunt
                                      Verrast op vlak van? Eerder comfort of toch de prestaties die je niet had verwacht ofzo?

Comment

• Zal bij tests wel eens een verslag schrijven zo snel snel conclusies trekken moet je mee opletten....... maar op gebied van sound, performance, zithouding positieve eerste indruk, beter ook dan ik verwacht had.

Qua comfort dan weer harder dan verwacht.

Comment

• Heeft ie PASM ?

Is het een PDK ?

Comment

Working...
                                          X